![]() |
|
#1
|
|||
|
|||
|
وصلتنا اخبار من مراسلنا لوست لف (انتيم رامي )من الاراضي الاسطنهاوية
ان اخلاق العضو رامي في النازل وهذا ما تاكدة وكالة الاستخبارات الامريكية وقد تاكد مراسلنا لوست لف بنفسة وقد اجري المزيع فلفل حوار مع المراسل لوست لف واليكم جزء من الحوار فلفل: سمعنا في الايام الاخيرة يا لوست لف ان اخلاق رامي بقت تيييييييييييييييييييييت لوست لف: اخى فلفل انا ملاحظ تغيرات جذريه على الاخر رامى بقى تنك وبارد ودماغه مصدره وبقى يميل اكتر للكلام مع البنات مع انه الاول كان بيجى يحكى على كل حاجه ....مبقتش الصدر الحنين بتاعه فلفل : فعلا انا لاحظت انه بقى تنك اوى .دا حتى اخر مره جه ياخد شندوشتات كفته وطرب جاله تليفون لطعنى نص ساعه ...لحد ما الشندوشتات ما بردت. طب وتفتكر دة لية ؟؟!!! لوست لف : عشان النت والبنات والفلوس غيروه . فلفل : فلوس ايه يا عم دا بيجى ياخد شندوشتات شكك . لوست لف : على فكره يا فلفل اخر مره خدت منك سندوتشات كانت بايظه ..... وعلى فكره انا مش هشترى منك تانى يا اسطى . وهذا كان جزء من الحوار دلوقتى المشكله دى اثارت جدل كثير واختلف الناس عاوزين نعرف رايكوا فى رامى بصراحه وبدون مجامله ومحسوبيه كل واحد يقول رأيه فى اخلاق رامى وخصوصا وايت زومبى واحمد رجب وفن ديزل والاسمر !!! وانتظروا موضوعى عن العضو الاسمر المثير للجدل والشغب !!! التعديل الأخير تم بواسطة ahmedlion386 ; 10-24-2009 الساعة 12:24 PM |
|
#2
|
|||
|
|||
|
ده الموضوع قلب جد بقى
|
|
#3
|
|||
|
|||
|
ايه يا رجاله هو فيه ايه رامى ده جدع اه اسالونى عليه
|
|
#4
|
|||
|
|||
![]() ![]() ![]() خلاص خلاص أنا كده عرفت ان هو هزار :-j:-j هزروا براحتكوا الموضوع ده أثبتلى كده ده رامى يا جماعه هو انتوا بتتكلموا على حد م الشارع :-s:-s رامى اللي كلنا عارفينه كويس اوى > <> <متحاولوش بقى \m/\m/\m/ |
|
#5
|
|||
|
|||
![]() علي فكرة يا جماعة الموضوع مش هزار الموضوع بجد بس انا عملتة في اطار كوميدي عشان الناس متافش ونريد الردود بكامل الحيادية
التعديل الأخير تم بواسطة ahmedlion386 ; 10-24-2009 الساعة 12:17 PM |
|
#6
|
|||
|
|||
![]() نشكر الاعضاء(golden man mas9220 karmen)
علي مرورهم العطر ونتمني من الباقين المشاركة التعديل الأخير تم بواسطة ahmedlion386 ; 10-24-2009 الساعة 12:19 PM |
|
#7
|
||||
|
||||
|
لاتعليق و اترك حق الرد لسيلفر |
|
#8
|
|||
|
|||
|
علي فكرة يا جماعة ادمن دة اخو رامي ولو رامي مظلوم كان دافع علية انما هو مرديش يرد عشان عارف رامي اخوة وعلي فكرة ادمن هو اللي قايل لنا نعمل الموضوع دة عشان اخلاق رامي اخوة تنعدل وشكرا
|
|
#9
|
||||
|
||||
|
بما أن الموضوع قلب كده
وفى ناس شكلها صدقت فعلاً يبقى نتكلم جد بقى انا بطلب من كل واحد منكم انه يدخل ويقول رأيه فيا بصراحة ياريت ياجماعة لو حد شايف فيا حاجة يقولها وانا اشوف اذا كنت انا فعلاً كده ولا فى ايه بالظبط ؟!!
__________________
رأيت الهَم في الدنيا كثير ... وأكثره يـكون مــن النساء فلا تأمن لأنثي قــط يوما ... ولوهبطت عليك من السماء ![]() |
|
#10
|
||||
|
||||
|
وعلى فكرة ،،،،
اى رد لأى حد مش هاحرره ولا هأغير فى اى حاجة عشان بس محدش يقول حاجة
__________________
رأيت الهَم في الدنيا كثير ... وأكثره يـكون مــن النساء فلا تأمن لأنثي قــط يوما ... ولوهبطت عليك من السماء ![]() |
![]() |
| الكلمات الدلالية (Tags) |
| العضو, اخلاق, استفتاء, رامي |
| أدوات الموضوع | |
| انواع عرض الموضوع | |
|
|
المواضيع المتشابهه
|
||||
| الموضوع | كاتب الموضوع | المنتدى | مشاركات | آخر مشاركة |
| استفتاء لعام 2009 | golden man | المنتدى العام | 20 | 03-06-2010 08:37 AM |
| **ألف مبروك سيلفر الألفيه الرابعه** | karmen | منتدى الترحيب والاهداءات | 8 | 09-10-2009 05:06 PM |
| زكي أفضل لاعب عربي في استفتاء مجلة الحدث اللبنانية | admin | صدى الملاعب العربيه والعالميه | 0 | 01-02-2009 02:06 AM |
| عبد ربه ثانى افضل لاعب في مصر في استفتاء رابطة المحترفين المصريين | admin | صدى الملاعب العربيه والعالميه | 0 | 05-15-2008 08:55 AM |
| استفتاء عن فتح بعض الاقسام الجديده | Elmjeck | منتدي الشكاوى والاقتراحات | 5 | 02-27-2008 09:13 AM |