![]() |
|
#1
|
|||
|
|||
|
موضة البنطلونات ايام زمان مقارنة باليوم
![]() )جبتلكم الصـــور وسبتلكم التعليق )![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() التعديل الأخير تم بواسطة Silver ; 02-01-2010 الساعة 06:52 AM |
|
#2
|
|||
|
|||
|
هههههههههههههههههههههههههه
صراحه موضوع مهم بطريقه هزليه اعتقد الرساله اللي بيوصلهالنا انو قد ايه انسايقنا وراء الموضه والغاء عقولنا .. بيخلينا مصدر سخريه من الجميع ... ليه بنلغي عقولنا ؟ ليه بنمشي ورا الموضه بغض النظر عن مدى توافقها مع شكلنا ديننا ومنظرنا ؟ كل دي اسئله مطروحه على طاوله النقاش مش بس بالنسبه للشباب والبنطلونات لا كمان للبنات وفي كل لبسهم وطريقه اللبس دي شكرا بنوته على موضوعك الرائع وطرحك المميز |
|
#3
|
||||
|
||||
|
هذا ما يسمى التقليد الاعمى
دون ان يعرفوا ن هذا البنطلون تم تصميمه أصلاً للشواذ جنسياً من الرجال فى الغرب واطلقو علية موضة العصر ربنا يهدى شاب المسلمين تسلم ايدك بنوتة على موضوعك المفيد واسف على الاطالة تقبلى مرورى على موضوعك الرائع |
|
#4
|
||||
|
||||
|
ربنا يهدى شاب المسلمين
اصلى ياصاحبى |
|
#5
|
|||
|
|||
|
والله يا جماعه عندكم حق احنا مش عارفين حنفضل نقلد لحد امتى وعمر محد حيقلدنا ابداااااا
لاننا بناخد الغلط ونسيب الصح على عكسهم تماما ربنا يهدى الجميع [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]
__________________
[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] التعديل الأخير تم بواسطة Silver ; 01-31-2010 الساعة 07:53 AM |
|
#6
|
|||
|
|||
|
بجد ياقمر والله احنا بنقلد عمي هل بصراحه اللي لابس البنطلون بلطريقه دي ممكن يكون ف نظر البنت راجل بجد بصراحه بلنسبالي انا لا مش هشوفه كده بجد بيبقي منظرهم بشع بيبقي واقع من هدومه كده منظره والله بجد مستفز وبكده فاكر نفس الواد الكول اللي مفيش زيه ربنا يهديهم يارب ونشوف رجاله بقي لاحسن انا حاسه انهم قربوا يخلصوا ميرسي يابنوته
__________________
افضل 15 مشارك [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] انا ليه ساكته عليه انا ليه سايباه يتقرب مني ضعيفه قصاد عنيه مع اني انا مش كده وده جنني كل اللي يقول عليه بقي حلو علي قلبي ليه سلمت خلاص باينلي يظهر ده اللي اسمه ايه انا طول الوقت مكسوفه اجي اتكلم بتغلبط ليه مخبيه اني ملهوفه مينفعش ارمي نفسي عليه بجد بجد مش عارفه ايه ده اللي انا فيه انا ليه بالي طويل وياه مش قادرة استني ثواني وعرفت سهر الليل وبقيت اسهراسمع ف اغاني من يومي مشغوله بيه ف نومي محلمش الا بيه سلمت خلاص باينلي يظهر ده اللي اسمه ايه انا طول الوقت مكسوفه اجي اتكلم بتغلبط ليه مخبيه اني ملهوفه مينفعش ارمي نفسي عليه بجد بجد مش عارفه ايه ده اللي انا فيه انا ليه ساكته عليه انا ليه سايباه يتقرب مني ضعيفه قصاد عنيه مع اني انا مش كده وده جنني كل اللي يقول عليه بقي حلو علي قلبي ليه سلمت خلاص باينلي يظهر ده اللي اسمه ايه :a (130)::a (130)::a (130)::a (130)::a (130)::a (130)::a (130)::a (130)::a (130)::a (130)::a (130)::a (130)::a (130)::a (130)::a (130): [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] |
|
#7
|
|||
|
|||
|
اقتباس:
بصراحه مش عارفه ايه وجهة النظر فى كدا؟؟؟؟ نورتى يا قمر الموضوع ......واسعدنى تعليقك
__________________
[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] |
|
#8
|
|||
|
|||
![]() ده انت طيب اوى ياشيخ والله ضحكتنى يعنى انت حسيت ان البنطلون بتاعه هيقع وهو مش حاسس وواقف عادى كده هههههههههههههههههههه
__________________
من النهارده مفيش توقيع
الفيلا بتاعتنا هى التوقيع [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] |
|
#9
|
|||
|
|||
|
ربنا يهديهم يارب تسلمي على الموضوع يعطيك العافيه
|
![]() |
| الكلمات الدلالية (Tags) |
| موضة, مقارنة, البنطلونات, اداء, باليوم, زمان |
|
|
المواضيع المتشابهه
|
||||
| الموضوع | كاتب الموضوع | المنتدى | مشاركات | آخر مشاركة |
| ايام زمان ، عمر الزمان | beckham | منتدي الفنون الادبيه | 0 | 01-23-2010 07:31 PM |
| موضة شبابنا مأخوذة من قوم لوط!!!!!! | manolly | سلة المحذوفات | 3 | 10-04-2009 05:18 PM |
| الفرق بين الحب النهارده والحب ايام زمان.... | تقوى الروح | المنتدى العام | 4 | 07-13-2009 09:03 AM |
| بالفيديو :مقارنة بين تريكة ورونالدو ورنالدينيو | EzAt99 | صدى الملاعب العربيه والعالميه | 4 | 06-27-2009 11:30 PM |
| الفرق بين حب اليوم..... وحب ايام زمان, عاوزين تعرفو الفرق ؟؟؟؟ | Elmjeck | المنتدى العام | 1 | 03-12-2008 03:25 AM |