![]() |
|
#1
|
|||
|
|||
|
تخيل انك قاعد في مطعم 30 دقيقة
ولا احد عطاك وجه إيش بتسوي اكيد بتلعن اللي يشتغلون في المطعم أو انك تشتكي عليهم لمالك المطعم أو انك تطلع وتروح مطعم ثاني لكن هذا واحد رااااااااااااااااااايق على الآخر شوفوا إيش سوى [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] أخر روقان |
|
#2
|
|||
|
|||
|
هههههههههههههههههههه
رايق جداااااااااااااااااااا
__________________
ليكى(دبــدوبــايــة)يوم [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]ليكى(karmen)يوم لـمـا أوحـشـك غـمـض عـيـنـيـك وإنـده عـلـيـا أنـا هسـمـعـك وهـحـس بـيـك وتـحـس بـيـا
|
|
#3
|
|||
|
|||
|
اسعدني مرورك
|
![]() |
| الكلمات الدلالية (Tags) |
| مطعم, شوفوا, عبره, وماحد |
|
|
المواضيع المتشابهه
|
||||
| الموضوع | كاتب الموضوع | المنتدى | مشاركات | آخر مشاركة |
| مطعم الماجيك يرحب بكم ويتمنى لكم شهية طيبة | دبدوباية | الماكولات والمشروبات | 106 | 04-11-2010 02:03 AM |
| مطعم xxxxxxL | لمحه حب | الصـــور ومقاطع الفيديو | 0 | 01-24-2010 04:19 AM |
| ** مطعم بالصين اللي يوصله يأآآآآآكل مجـآآآآآآآنأ ** | الماتدور2009 | الصـــور ومقاطع الفيديو | 12 | 11-26-2009 12:38 AM |
| صور اجمل مطعم | روزانا | الصـــور ومقاطع الفيديو | 7 | 06-30-2009 10:48 AM |
| انتبه للمطاعم ( ابقى تعالى قابلنى اذا دخلت مطعم تانى ههههههههه ) | كونان | المنتدى العام | 8 | 12-06-2008 05:14 AM |