![]() |
|
#91
|
|||
|
|||
|
تصوري تاهت عني دي يا كارمن
واضح اني معايا رئيسة شئون المهيسيين و رئيس الدفاع و قريب هيبقي معايا فتاة التهييس الاولي و هبقي انا الزعيم و ربنا يسترها معانا يا رب
__________________
اكتر حاجه توجع في لحظة الفراق حبيبك تلمحة و دموعة رافضة تطلع و كانه حالا فاق علي ايد بتدبحة و كان ده عادي لا و اقل كمان من العادي و الوقت ده كل في عمر الواحد راح علي الفاضي [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]
لا حياة بلا تهييس و لا تهييس بلا حياة ^ ^ ^ ^رابطة "مهيسين "الماجيك[للمهيسين فقط] =))=))=))=)) |
|
#92
|
|||
|
|||
|
ههههههههههههههههههه
بيس يا مان بس متحاولش تركبني الغلط ميمو دي ست الكل بردو دي هي اللي موظفانا |
|
#93
|
||||
|
||||
|
ههههههههههههههههههههههههه ههههههههههههههههههههههههه ههههه
هو اللى مأكلنا هو هو اللى موظفنا هو ههههههههههههههههههههههههه هه ده انا صح
__________________
![]() ![]() ![]()
|
|
#94
|
|||
|
|||
|
كان رجلا جالسا يشرب الخمر بأحدى البارات ودخل شاب وجلس بجانبه يشرب أيضا
فسأل الرجل الشاب : الأخ من أين الشاب : من المهندسين الرجل: صدفة سعيدة أنا أيضا من المهندسين الشاب: بأي شارع الرجل : شارع شهاب الشاب : عجيبة أنا أيضا بنفس الشارع وأنت بأي عمارة بالشارع الرجل عمارة رقم خمسة الشاب : غريبة أنا ايضا أسكن في نفس العمارة وياترى أنت بأي طابق الرجل : الطابق الثامن شقة رقم (12 ) الشاب : غريبة أنا كمان بنفس الطابق ونفس الشقة وكيف لاأشوفك كان شخص موجود بجانبهم يستمع لحديثهم فتعجب لهم وسأل صاحب البار ماقصة هذان الرجلان ؟ فقال له أبدا كل يوم هذا الرجل والشاب يسكرون حتى يفقدون وعيهم وهم بالحقيقة أب وولده.... هههههههههههههههههههههههه ههههههههههههههههههههههههه هههه |
|
#95
|
||||
|
||||
|
ههههههههههههههه
كتر الف خيراتك يا دودو عالاضافة الفظيعة دى بس مقولتلناش رايك في الاخ بيكهام ده
__________________
![]() ![]() ![]()
|
|
#96
|
|||
|
|||
|
هههههههههههههههههههههه
حلوه يا دودو صباحكوا تهييييس ومساكوا تهييس ربنا يقلب حياتكوا كلها تهييس في تهييس |
|
#97
|
|||
|
|||
|
انا رائ في اخويا بيكهام انا معاه في اى حاجه هيعملها حتى ولو هيخلينى ابقي مدير المنتدى معاك يا برنس الليالى مهما رحت المهم اننا ما نضربش بس ونخرج مضروبين بس انا هقول ليكم انا معاه لسبب انه جاري وصديقي والبيت في وش البيت اعمل ايه بقي
|
|
#98
|
||||
|
||||
|
هههههههههههه معاه مجبر يعنى ههههههههه
لاحلوه يادودو ياله ياميمو اعملى اللى هتعمليه ووراكى رجاله تاكل الشيكولاته بس خلى بالك اى طلقات رصاصيه بالنيران ولا حاجه هخلع علطول بس ممكن اخلينى شويه بس شوفى بس هتعملى ايه فالاخ بيكهام هنعدموه فميدان عام ولا هنقذقه من شباك الماجيك ولا هنعمل فيه ايه بقى هه ايه بقى اتفضلى المايك مع سيادتك يافندم
__________________
![]() "... ظـ ل ـم الدنـ ي ـا..." "...الظـ ل ـم مالـــــي الدنـ ي ـا..." والعـدل مالوش مكــــان الـ ن ـاس كلهــــا خايـ ن ـة والانســان مبقاش إنســان ظـ ل ـم النــاس للـ ن ــاس عـــــدى حدوده خــلاص لابقـى فيه إخـــــــلاص "ولا بقـــــىفيه أمــــــان" [-O<=(([-O< |
|
#99
|
|||
|
|||
|
لا و الله؟؟؟؟
هو انا عشان غبتلي يومين خلاص لالالالالالالالالالالالال الالالالالالالالالالالالا لالالالالالالالالالالالال الالالالالالالالا و بعدين انت مالك يا لوست اذا كان هو مجبر ولا لا اخويا و هو حر يقول اللي هو عايزة واد يا دودو لم الرجاله بتوع الحته عندينا طلعه او احتمال تكون نازلة لسه محددتش موقفها لغاية دلوقتي و متنساش الواد زيزو بشلة عشان نعرف نعور الناس دي كويس هما فكرنا شوية في البلد دي ولا ايه لالالالالالالالالالالالال الالالالالالالالالالالالا لالالالالالالالالالالالال الالالالالالالا حاسب مني انا البحر في احشائه الدر جامد فهل سائلو الغطاس عني؟؟؟ سؤال في محله اريد الاجابة بسرعه
__________________
اكتر حاجه توجع في لحظة الفراق حبيبك تلمحة و دموعة رافضة تطلع و كانه حالا فاق علي ايد بتدبحة و كان ده عادي لا و اقل كمان من العادي و الوقت ده كل في عمر الواحد راح علي الفاضي [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]
لا حياة بلا تهييس و لا تهييس بلا حياة ^ ^ ^ ^رابطة "مهيسين "الماجيك[للمهيسين فقط] =))=))=))=)) |
|
#100
|
||||
|
||||
|
ههههههههههههههههههههههههه ههههههههههههههههههههههههه ههه
ههههههههههههههههههههههههه ههههههههههههههههههههه ههههههههههههههههههههههههه هههههههههههه ههههههههههههههههههههههههه هههه زيزو بشله وده مين ده ان شاء الله انت بتهددنا لالالالالالالالالالالالال الالالا مش احنا اللى نتهدد وهات اللى تجيبه لاكن احنا مش هنجيب حد وهندخل بنفسينا هو فى ايه انامش فاهم اى حااااااااااااااااجه خااااااااااااااااالص لوكان حد فاهم ياريت ياريت يخليه لنفسه لانى مش عايزه افهم
__________________
![]() "... ظـ ل ـم الدنـ ي ـا..." "...الظـ ل ـم مالـــــي الدنـ ي ـا..." والعـدل مالوش مكــــان الـ ن ـاس كلهــــا خايـ ن ـة والانســان مبقاش إنســان ظـ ل ـم النــاس للـ ن ــاس عـــــدى حدوده خــلاص لابقـى فيه إخـــــــلاص "ولا بقـــــىفيه أمــــــان" [-O<=(([-O< |
![]() |
| الكلمات الدلالية (Tags) |
| "مهيسين, "الماجيك[للمهيسين, رابطة, فقط] |
|
|
المواضيع المتشابهه
|
||||
| الموضوع | كاتب الموضوع | المنتدى | مشاركات | آخر مشاركة |
| لأول مرة على النت "Half life2" + جميع "الإضافات MODS " بعدة روابط | linkin park | منتدي العاب الكمبيوتر | 2 | 08-10-2010 04:04 AM |
| اول نشاط ل"رابطة مهيسين الماجيك" | manolly | اضحك من قلبك | 8 | 03-12-2010 01:39 AM |
| النشاط الثانى ل"رابطة مهيسين الماجيك" | manolly | اضحك من قلبك | 7 | 03-12-2010 01:35 AM |
| الإمارات تسعى لاستغلال "صحوة النهاية" أمام هندوراس "المفاجأة" | EzAt99 | صدى الملاعب العربيه والعالميه | 2 | 10-01-2009 07:05 AM |
| "تلفزيون الماجيك" البث الحى والمباشر لمهرجان الاحلام "رسلومانيا 25" تم البث بنجاح | Captain_H | الرياضه الاخرى | 1 | 03-27-2009 12:53 PM |