منتديات كيو ون q8-one  

العودة   منتديات كيو ون q8-one > ۝ الاسره والمجتمع والتعليم ۝ > عالم ادم

إضافة رد
 
أدوات الموضوع انواع عرض الموضوع
  #1  
قديم 03-23-2010, 05:54 AM
karmen karmen غير متواجد حالياً
مراقبه القسم العام
 
تاريخ التسجيل: Mar 2009
الدولة: دايخه في دنيا بايخه
المشاركات: 15,237
نقاش(الماجيك) يصحى من النوم يروح النادي مع أصحابه في عربية دادي

دي أغنيه راب كالعاده
ل (مودي راب)

قولولي رأيكم فيها


,,,,,,,,,,,,,,,,,

ناس رايقين معاهم ملايين
يصرفوا ولغيرهم مش مراعين
غرقان في فلوس غيره مش لاقيين
لأ كده مش عدل يا بني آدمين

يصحى م النوم يروح النادي
مع أصحابه في عربية دادي

مع أي شلّه يرشق المان
ماهو فلوسه في جيبه وكُله أمان

يرغي مع نشوى وبعدها ناديه
بفلوسه يكلم اللي مش راضيه

وبره النادي راكن الـ بي إم
وماشي كده كده في الحريم يلّم

وييجي بالليل يضربله كاسين
سايق عربيته دايس بنزين

يخبطله واحد واللا إتنين
عادي ما هو ليه قرايب مهمين

ويقولوا محدش فوق القانون
يخرسوا لو شافوا نص مليون

لو مش سامع أنا ليّه عيون
هو أنا حاقد؟ لأ دي مش ظنون


ناس رايقين معاهم ملايين
يصرفوا ولغيرهم مش مراعين
غرقان في فلوس غيره مش لاقيين
لأ كده مش عدل يا بني آدمين

إنت معاك كام عشان تعيش
حاطط في دماغه إن حياتي متساويش

عشان إتولد في جيبه فلوس
من حقه على أي واحد يدوس

بديهيات راشقه في دماغه
ماهو عايز يملا وقت فراغه

إنت مش عايش لواحدك يا أهبل
اللي زيك في نظري ميسواش صندل

عامللي راجل يا بتاع دادي
عيلتك كلها ما تسد قصادي

غلطك فيّه ده عندك عادي
يبقى إنت مفهمتش المرا دي

إصرف يا عم المليونير
لِفّ من المنصوره لأبو قير

وإبقى إغلط تاني في اللي قصادك
تعالى وأنا هعرفك أسيادك


ناس رايقين معاهم ملايين
يصرفوا ولغيرهم مش مراعين
غرقان في فلوس غيره مش لاقيين
لأ كده مش عدل يا بني آدمين

دماغك دماغ خروف
وكلامك كله في الألوف

تعمل عليّه معلم يا أسطى
حاطط تحت إسمي شَرطَه

أنا بكلامي أقدر أعذبك
تِعلا عليّه أقدر أأدبك
أنا مُستعد ألغي اللي ورايا
وأقعد بالراب أفضل أشفرك

أنا مش اللي تقدر يوم بفلوسك إنك تشتري مخه وتضمنه
أنا لمّا بغني راب بقول اللي أنا عايزه مش اللي إنت تقرره

يا معلم يا كبير
حُط في دماغك إنك حقير

إتعامل مع غيرك بفلوسك
بس متتكلمش كتير


رد مع اقتباس
  #2  
قديم 03-23-2010, 06:24 AM
الصورة الرمزية admin
admin admin غير متواجد حالياً
TO BE OR NOT TO BE
 
تاريخ التسجيل: Feb 2008
الدولة: عايش على النت
المشاركات: 31,162
افتراضي

وييجي بالليل يضربله كاسين
سايق عربيته دايس بنزين

يخبطله واحد واللا إتنين
عادي ما هو ليه قرايب مهمين
__________________
رد مع اقتباس
  #3  
قديم 03-24-2010, 12:58 AM
الصورة الرمزية lost love
lost love lost love غير متواجد حالياً
مشرف
 
تاريخ التسجيل: Dec 2009
الدولة: فــ ق ــد الأحبـــة غــربــة ..ولــم يــ ع ــد لـى بــ ع ــدهــم بــلــد
المشاركات: 3,973
افتراضي

إنت معاك كام عشان تعيش
حاطط في دماغه إن حياتي متساويش
__________________

"... ظـ ل ـم الدنـ ي ـا..."
"...الظـ ل ـم مالـــــي الدنـ ي ـا..."
والعـدل مالوش مكــــان
الـ ن ـاس كلهــــا خايـ ن ـة
والانســان مبقاش إنســان
ظـ ل ـم النــاس للـ ن ــاس
عـــــدى حدوده خــلاص
لابقـى فيه إخـــــــلاص
"ولا بقـــــىفيه أمــــــان"

[-O<=(([-O<
رد مع اقتباس
  #4  
قديم 03-25-2010, 08:26 AM
karmen karmen غير متواجد حالياً
مراقبه القسم العام
 
تاريخ التسجيل: Mar 2009
الدولة: دايخه في دنيا بايخه
المشاركات: 15,237
افتراضي

ميرسي أسامه ولوست عالمرور
رد مع اقتباس
  #5  
قديم 03-26-2010, 12:55 AM
el asmar el asmar غير متواجد حالياً
 
تاريخ التسجيل: May 2009
المشاركات: 145
افتراضي

إصرف يا عم المليونير
لِفّ من المنصوره لأبو قير

وإبقى إغلط تاني في اللي قصادك
تعالى وأنا هعرفك أسيادك

بجد موضوع حلو اوى وانا معاكى فى كل اللى أتكتب بس كده ممكن يقولو عليكى يا كارمن انك من أعداء النجاح
وتروحى فى سين جيم بس امانه عليكى لو ده حصل أوعى تجيبى سيرتى هههههههههههه

__________________
[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]
رد مع اقتباس
  #6  
قديم 01-07-2011, 09:14 AM
karmen karmen غير متواجد حالياً
مراقبه القسم العام
 
تاريخ التسجيل: Mar 2009
الدولة: دايخه في دنيا بايخه
المشاركات: 15,237
افتراضي

لالا متقلقش مش هجيب غير سيرتك أصلاً يا عمووووووووووور
رد مع اقتباس
إضافة رد

الكلمات الدلالية (Tags)
أصحابه, الواحد, النوم, ياخد, خروج, يشيد, عربية


تعليمات المشاركة
لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
لا تستطيع الرد على المواضيع
لا تستطيع إرفاق ملفات
لا تستطيع تعديل مشاركاتك

BB code is متاحة
كود [IMG] متاحة
كود HTML معطلة

الانتقال السريع

المواضيع المتشابهه
الموضوع كاتب الموضوع المنتدى مشاركات آخر مشاركة
حادى يا بادى beckham منتدي الفنون الادبيه 0 01-23-2010 07:39 PM
مين ياخد قلبى ، يا حبيبة ، الورد كان شوك beckham منتدي الفنون الادبيه 0 01-23-2010 07:33 PM
الفيفا تدرس قرار اعادة مباراة مـصــر والجزائر بشكل جادي وبالاثبات صاحب القلب الميت المنتدى العام 7 11-23-2009 12:51 AM
ربنا ياخد مؤسس المنتدي وكل الاعضاء والمشرفين والمصممين يوما سلة المحذوفات 3 11-15-2009 07:42 AM
النادي الأهلي يكشف "الأسرار الثلاثة" التي دفعت فينجادا للإعتذار عن تدريب النادي الأهلي youssf_star2008 صدى الملاعب العربيه والعالميه 2 06-23-2009 07:56 PM


الساعة الآن 10:47 AM


Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir