![]() |
|
#1
|
||||
|
||||
![]()
__________________
![]() "... ظـ ل ـم الدنـ ي ـا..." "...الظـ ل ـم مالـــــي الدنـ ي ـا..." والعـدل مالوش مكــــان الـ ن ـاس كلهــــا خايـ ن ـة والانســان مبقاش إنســان ظـ ل ـم النــاس للـ ن ــاس عـــــدى حدوده خــلاص لابقـى فيه إخـــــــلاص "ولا بقـــــىفيه أمــــــان" [-O<=(([-O< التعديل الأخير تم بواسطة admin ; 05-08-2010 الساعة 08:59 AM |
|
#2
|
|||
|
|||
|
ياااااااااااااااااااااااا ااااااه وحشاني اووووي اسكندريه يعطيك العافيه على الصور اجمل مدينه
|
|
#3
|
||||
|
||||
|
حلوه قوى
|
|
#4
|
|||
|
|||
|
الاسكندريه جميله جدا وخصوصا فى الشتاء
|
|
#5
|
||||
|
||||
|
والله يالمحه من جهه وحشاكى فهى وحشانا كلنا اووووووى
ومن جهه انها حلوه فهى حلوه جدااااااااااااااااااا وفالشتاء او الصيف الاسكندريه روعه اوى منورين بوجودكم دايما
__________________
![]() "... ظـ ل ـم الدنـ ي ـا..." "...الظـ ل ـم مالـــــي الدنـ ي ـا..." والعـدل مالوش مكــــان الـ ن ـاس كلهــــا خايـ ن ـة والانســان مبقاش إنســان ظـ ل ـم النــاس للـ ن ــاس عـــــدى حدوده خــلاص لابقـى فيه إخـــــــلاص "ولا بقـــــىفيه أمــــــان" [-O<=(([-O< |
![]() |
| الكلمات الدلالية (Tags) |
| لمحبى, الاسكندريه |
|
|
المواضيع المتشابهه
|
||||
| الموضوع | كاتب الموضوع | المنتدى | مشاركات | آخر مشاركة |
| لمحبى الاسماك | lost love | الماكولات والمشروبات | 2 | 03-06-2010 10:20 AM |
| لمحبى القمر والرومانسيين فقط | دبدوباية | الصـــور ومقاطع الفيديو | 10 | 01-22-2010 05:30 AM |
| لمحبى الكاروهات | دبدوباية | عالم حواء | 3 | 01-03-2010 08:26 AM |
| لمحبى السباحة | دبدوباية | عالم حواء | 2 | 12-28-2009 06:35 AM |
| شعر لمحبي eminem | THE BOSS | الابداعات الفنيه للاعضاء | 8 | 05-29-2009 04:47 AM |