![]() |
|
#1
|
||||
|
||||
|
م تيجم ناخد لفة كده
نتفرج فيها على واحدة من أروع السيارات ف العالم لامبـــــــــــــــــــــ ــــــورجيـــــــــــــــ ـنى أنا عن نفسى عاشق للعربية دى دى لامبورجينى جالاردو ![]() ودى بقى لامبورجينى ديابلو ![]() ودى لامبورجينى ريفينتون (السيارة الطائرة) ![]() ودى مجموعة لسيارات لامبورجينى ![]() ![]() وأخيراً......... أسيبكم مع شعار لامبورجينى............ ![]() أتمنى تكون الرحلة أمتعتكم ولسه عالم السيارات فيه كتير خليكم معانا
__________________
مين اللى قال
بكرة تروق وتحلى ???????????? [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل][عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] التعديل الأخير تم بواسطة Silver ; 09-13-2008 الساعة 07:04 AM |
|
#2
|
|||
|
|||
|
مشكور على السيارة الرائعة
انا كمان من عشاق اللامبورجينى وخصوصا الجالاردو تقبل تحياتى يا فنان |
|
#3
|
||||
|
||||
|
ياع ده بيسموها
الثور الايطالى دى عربية ملهاش حل ومشكور ياغالى على مرورك وردك
__________________
مين اللى قال
بكرة تروق وتحلى ???????????? [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل][عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] |
|
#4
|
|||
|
|||
|
انا شايف انها مش عربيه زى كل العربيات
دى حاجه مختلفه جدا شكلها .. وسرعتها .. كلها على بعض جامده جدا |
|
#5
|
|||
|
|||
|
العربية فعلا مختلفة وشكلها جميل
تسلم ايديك تقبل تحياتى |
|
#6
|
||||
|
||||
|
يا عم سمير ،،،
انت تركب طيارة أسهل من انك تركب لامبورجينى وكفاية علينا الترامكوا ... حلوة اوى
__________________
رأيت الهَم في الدنيا كثير ... وأكثره يـكون مــن النساء فلا تأمن لأنثي قــط يوما ... ولوهبطت عليك من السماء ![]() |
|
#7
|
||||
|
||||
|
لا ياعم
انا عاوز اقعد ف العربية دى وبس انا مش طماع.....مش عاوز اشتريها ولا اسوقها اقعد فيها بس
__________________
مين اللى قال
بكرة تروق وتحلى ???????????? [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل][عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] |
|
#8
|
||||
|
||||
|
ياعم سمير ربنا يعطيك
بس متنسناش وانت راكب ابقة زمر حتى ولا اية |
|
#9
|
||||
|
||||
|
قال ازمر قال
ولا هعبرك طبعاً انت بتكلم ف ايه واكيد الكلام ده مش هيتحقق لان ببساطة مش هعرف اجيب العربية دى
__________________
مين اللى قال
بكرة تروق وتحلى ???????????? [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل][عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] |
|
#10
|
||||
|
||||
|
اقتباس:
ههههههههههههههههههه شكرا ياعم سمير وعلى العموم انا برضو هفضل ادعييلك انك تركب زيها . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . ومتنساش تزمرلى :a (117)::a (117)::a (117)::a (117)::a (117): |
![]() |
|
|
المواضيع المتشابهه
|
||||
| الموضوع | كاتب الموضوع | المنتدى | مشاركات | آخر مشاركة |
| صور مطابخ تاخد العقل | دبدوباية | ديكورات | 10 | 03-17-2010 06:35 AM |
| حادى يا بادى | beckham | منتدي الفنون الادبيه | 0 | 01-23-2010 07:39 PM |
| شعار أندية الدوري .. اكسب الأهلي تاخد مروحة | beckham | صدى الملاعب العربيه والعالميه | 0 | 12-22-2009 10:16 PM |
| أنشودة للجوال بيدي نار بيدي نور | حسون سبعين | دنيا الجوال | 0 | 11-26-2009 06:24 PM |
| عايزين تحدى ادخلوا | البرنس الوحدانى | منتدي الفنون الادبيه | 22 | 05-27-2009 10:58 PM |