![]() |
|
#11
|
|||
|
|||
|
شكرا لكل من شرفنى وشرف موضوعى بالرد والمشاركه
|
|
#12
|
|||
|
|||
|
thanxxxxxxxxxxxxxxxxx
تقبلوا مرورى vindiesel
__________________
من النهارده مفيش توقيع
الفيلا بتاعتنا هى التوقيع [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] |
|
#13
|
|||
|
|||
|
اقتباس:
ولا حد عنده رأى تانى؟؟ اشكركم على المرور
__________________
من النهارده مفيش توقيع
الفيلا بتاعتنا هى التوقيع [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] التعديل الأخير تم بواسطة vindiesel ; 09-25-2009 الساعة 01:31 AM |
|
#14
|
|||
|
|||
|
والله معرفش أنا مبفهمش واللا أنا يمكن عشان قريت الموضوع ده وأنا نايمه على نفسي
بس أنا فعلا مفهمتش ولا كلمه معرفش ليه؟؟ |
|
#15
|
|||
|
|||
|
هذه الموسيقى لا توجد الا فى القلب...
تتمثل فى الحب الذى يعزف أعذب الالحان على اوتار القلب.. موسيقى لا توجد الا فى اوركسترا الحب... لا يسمعها الا الذى يعزفها... ولا يعزفها الا من يعيش الصمت.. ولا يفهمها الا من يعيشها ويشتنشق هواء العشق..
__________________
من النهارده مفيش توقيع
الفيلا بتاعتنا هى التوقيع [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] |
|
#16
|
|||
|
|||
|
انها تاج محراب الحب...
هذه الموسيقى لا توجد الا فى ا لقلب... تتمثل فى الحب الذى يعزف أعذب الالحان على اوتار القلب.. موسيقى لا توجد الا فى اوركسترا الحب... انها موسيقى الصمت... بل موسيقى الحب... الموسيقى التى يعزفهاالقلب ولا يسمعها غير القلب... الكلام جميل جدا واكثر من رائع بجد مفيش كلام يوصف روعت الكلام الى انت كاتبة شكـــــــــــــــــــــــ ـــــرا ليك |
|
#17
|
|||
|
|||
|
الله عليك
كلمات روعة تسلم ايدك بجد
__________________
ليكى(دبــدوبــايــة)يوم [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]ليكى(karmen)يوم لـمـا أوحـشـك غـمـض عـيـنـيـك وإنـده عـلـيـا أنـا هسـمـعـك وهـحـس بـيـك وتـحـس بـيـا
|
|
#18
|
|||
|
|||
|
ميرسى يا ساحر
ميرسى يا بوسبوس
__________________
من النهارده مفيش توقيع
الفيلا بتاعتنا هى التوقيع [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] |
![]() |
| الكلمات الدلالية (Tags) |
| موسيقى, الحب, الصامته... |
|
|
المواضيع المتشابهه
|
||||
| الموضوع | كاتب الموضوع | المنتدى | مشاركات | آخر مشاركة |
| مقياس الحب - قيس درجة حبك - نسبة التوافق - مقدار الحب - درجة الحب | جورديجى | المنتدى العام | 1 | 03-23-2010 03:28 AM |
| رنة جوال فيها موسيقى مملة | حسون سبعين | دنيا الجوال | 0 | 12-23-2009 12:26 PM |
| نغمة موبايل موسيقى ناعمة mp3 | حسون سبعين | دنيا الجوال | 0 | 12-19-2009 12:53 PM |
| موسيقي العلم والايمان | mahmodsalama | منتدى الصوتيات والمرئيات الإسلامية | 1 | 12-10-2009 02:10 AM |
| نغمة موبايل موسيقى رائعة حملها mp3 | حسون سبعين | دنيا الجوال | 0 | 12-01-2009 08:10 AM |