منتديات كيو ون q8-one  

العودة   منتديات كيو ون q8-one > ۝ المنتـدى الــعـــام ۝ > المنتدى العام

إضافة رد
 
أدوات الموضوع انواع عرض الموضوع
  #1  
قديم 07-17-2009, 11:47 AM
karmen karmen غير متواجد حالياً
مراقبه القسم العام
 
تاريخ التسجيل: Mar 2009
الدولة: دايخه في دنيا بايخه
المشاركات: 15,237
هام (الماجيك) حوار صحفى بين مذيعه وسيجاره!!!!

ندااااااااااااااااااااااا ء لكل اللى بيشرب سيجااارة

اسمعوا صاحبتكم بتقول اييييه؟؟؟؟

حوار مع السيدة سيجارة

المذيعة : بعد السلام نقدم لكم ضيفتنا التى تدخل بيوتنا برضانا او رغما عنا فنرى حملها صغارنا وكباارنا ...نراها بعدة اشكال والوان ولها عدة نكهات ..ضيفتنا الحارقة ...نقدم السيجارة فأهلا وسهلا

السيجارة: شكرا ....شكرا على الترحيب دة وانا مشتاقة اوووى لكل حبايبى اللى مش يقدروا يستغنوا عنى بتلاقيهم يسيبوا نومهم علشانى وبعضهم بيلموا بقاياى من النفايات ومش بس كدة دة انا كمان اقرب للمرء من زوجه

المذيعة: يا خرابى عليكى وبتعملى الاغراءات دى ازاى؟؟؟

السيجارة: هههههههههه دايما بعمل نيولوك وبظهر باشكال راائعة وجذابة وبكل النكهات علشان تناسب الكل الكبير والصغير الطويل والقصير
فهما بيشيلونى معاهم فى كل الاوقات
فانا واعوذ بالله من كلمة انا باجيد فن الخداع



المذيعة:واييه هدفك من كل دة ؟؟؟



السنيورة السيجارة:اهدافى كتييييييييييييييير ادمر حياتك ...... وصحتك على قد ما قدر من قلب ورئة وغيره وانا كمان اغلى من كل دوول دة انا كنز هااااااااااا هاااااا



المذيعة: كنز !!!!؟؟؟؟ ليه يا اختى ان شاء الله؟؟؟؟


السيجارة: الكل عاوز يستخدمنى حتى لو سعرى غلا جامد بيقدمونى فى حفلاتهم الكبيرة دة طبعا بغض النظر عن ريحتى المعفنة واثارى السلبية على الكبير والصغير والمريض والكويس فانا اهم علبة ايه انتى متعرفيش؟؟؟

دة انا اهم من علبة اللبن ومن رغيف العيش

وبالرغم من انهم مهمين

دة انا بتحكم في ارواحهم زى ما بيتحكم السيد فى عبيده

وكمان مش مضايقين من رائحتى اللى زى الزفت ولا من اللى بعمله من امراض فأنا وأعوذ بالله من كلمة انا (لا اعوذ بالله منك انتى يا شيخة) دة انا اول حاجة ما بتصحى من نوم بتشم عطرى اللى طبعا زى الزفت وقبل ما بتنام بتقرا قصيدة حب بشفايفك عنى لحد ما تصحى

المذيعة: وحضرتك بقى ( واعوذ بالله من حضرتك) ايه مبدأك؟؟؟

السيجارة: انا طبعا وبلا فخر (واخدة فنفسها مقلب طبعا) بشيل ثانى اكسيد الكربون اللى بتعشقه الخلايا اكثر من الاكسجين فتمتصه وتتلذ به وبعيش فى خلايا اللى يحبنى و وبنيم الشعيرات الدموية اللى بتطرد الاوساخ من الرئتين

المذيعة: وتقولى ايه للى قال انك مخربة؟؟؟

السيجارة: هههههههههههه مخربة؟؟؟؟ لا طبعا انا بريئة من الموضوع دة لو اتحرق بيت فصاحبتى النار بتقوم بالواجب وبتدارى عليا فى انى السبب فاحنا طبعا متفهمات وبنعمل بكل حيوية ونشاط ...اه على حبيبتى المخلصة النار



المذيعة: وسيادتك بقى شايفة ان فى حد بيحبك رغم البلاوى دى كلها؟

السيجارة: اه طبعا ...وبدون شك الدليل يا حبيبتى

المصانع اللى بتصنعنى بتزيد يوم بعد يوم ودة بيسبب ليهم ثروة كبيرة اوووى

المذيعة: تعليقك قى ايه على اللى يقول انك بينطبق عليكى المثل دة(تقتل القتيل وتمشى فى جنازته) ؟؟؟؟



السيجارة: مثل جميل بل مفضل ليا لما واحد يموت بسبب النيكوتين اللى موجود فى اوراقى ومش بيتكتب على شهادة الوفاة (مات بسبب التدخين ) بل مات لاسباب طبيعية وبكدة محدش هيذكرنى ابدا وممكن كمان يظهر عليه قبل وفاته امراض مثل السرطان والسعال والذبحة الصدريةاللى طبعا انا بسببها ...هههههههههههه

اللى مضحكنى بقى ومفطسنى من الضحك انه اثناء الجنازة بتلاقى اصدقاء واقرباء المتوفى اللى ورثونى شايلينى وبيخففوا حزنهم بيا هههههههههههههههههههاااااا ااااااااااااااهههههه

تخيلى ؟؟؟؟ !!!!


المذيعة: وفى حد بقى اشتكى من سيادتك؟؟؟؟

السيجارة: اعوذ بالله!!! ايه اللى انتى بتقوليه دة وهو فيه حد يقدر اصلا دة هما بيثبتوا اخلاصهم ليا لما يشربوا قدام ولادهم واباهتهم دوول بيضحوا بكل حاجة علشان سواد عيونى دول بيضحوا بصحتهم وصحة عيالهم ... وكمان الفقر اللى بيحصل لما يشترونى تلاقى سنانهم صفراء وريحتهم طبعا زى الزفت ومع كدة انا صديقة وفية ومخلصة وقت ما يحتاجونى بيلاقونى

المذيعة: وايه اوحش كابوس فى حياتك ؟؟ وممكن يدمرها؟؟

السيجارة: التخلص منى و من اغرائاتى وخصوصا بالطرق الاسلامية ونشرات التوعية بين الشباب وتلاقى واحد واعى مثقف يجى يهد اللى بنيته ويحوش منى عرق جبينى

ده مش بس بيدمر حياتى ده بيقتلنى

المذيعة: عند سيادتك بقى كلمة اخيرة توجهيها لكل مدخنينك؟

السيجارة: طبعا........ طبعا الى كل احبابى انا طبعا سعيدة جدا جدا وبتمنى انكم تزودوا عدد اصحابى ده انا ههتم بيكم اكتر من اى حد تانى وهظبطكم تمام يعنى وورثونى لكل احبابكم واولادكم ولكم منى كل الحب ( بل كل القرف)

هااااااااااااااااااااااا يا شباب بعد الحوار اللى دار علشان تعرفوها على حقيقتها لسة بردوه متمسكين بيها؟؟؟

لسة بتحبوها

سيبوها بقى علشان خاطر ربنا




سيبوها

رجااااااااااااااااااااااا ااااء منى

هعيط والله
رد مع اقتباس
  #2  
قديم 07-18-2009, 12:46 PM
الصورة الرمزية radwan
radwan radwan غير متواجد حالياً
 
تاريخ التسجيل: Aug 2008
الدولة: مصر ام الدنيا
المشاركات: 1,682
افتراضي

كح كح كح كححححححححح
كح كح كح كح كح كح كح

أنا الحمد لله مش بشرب سجااااااااا كح كح كح كح ير
__________________
افضل 15 مشارك


[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]
رد مع اقتباس
  #3  
قديم 07-18-2009, 01:41 PM
الصورة الرمزية EzAt99
EzAt99 EzAt99 غير متواجد حالياً
 
تاريخ التسجيل: May 2009
الدولة: habibti MASR
المشاركات: 1,218
إرسال رسالة عبر Yahoo إلى EzAt99
افتراضي



شكرا ع الموضوع الهايل يا كارمن
يارب اهدي الناس كلها يارب
__________________
3333333333
أيلول
lost love
<:-P<:-P<:-P<:-P<:-P<:-P<:-P<:-P
%-(%-(%-(%-(%-(%-(
رد مع اقتباس
  #4  
قديم 07-18-2009, 05:06 PM
الصورة الرمزية Silver
Silver Silver غير متواجد حالياً
*_* عـدو المرأة *_*
 
تاريخ التسجيل: Feb 2008
الدولة: مـــــــــ ام ـــــصــــ الدنيا ـــــر
المشاركات: 5,052
إرسال رسالة عبر MSN إلى Silver إرسال رسالة عبر Yahoo إلى Silver
افتراضي

الحمدلله أننا لسنا من المدخنين

مشكورة كارمن ع الموضوع الهايل ده
__________________
رأيت الهَم في الدنيا كثير ... وأكثره يـكون مــن النساء

فلا تأمن لأنثي قــط يوما ... ولوهبطت عليك من السماء

رد مع اقتباس
  #5  
قديم 07-19-2009, 04:14 AM
karmen karmen غير متواجد حالياً
مراقبه القسم العام
 
تاريخ التسجيل: Mar 2009
الدولة: دايخه في دنيا بايخه
المشاركات: 15,237
افتراضي

أهلا
كل اللى فى المنتدى دلوقتى مبقوش بيشربوا سجاير
هههههههههههه
لالالالالالالالا
مصدقاكم والله وعارفه انكم مش بتشربوا سجاير
ربنا يحفظكم ويبعدها عنكم
شكرا رضوان وميدو ورامى عالمرور
رد مع اقتباس
  #6  
قديم 07-19-2009, 03:07 PM
الصورة الرمزية EzAt99
EzAt99 EzAt99 غير متواجد حالياً
 
تاريخ التسجيل: May 2009
الدولة: habibti MASR
المشاركات: 1,218
إرسال رسالة عبر Yahoo إلى EzAt99
افتراضي

والله ما بشرب سجاير

بشرب معسل بس
ههههههههههههه
إوعي تكوني صدقتي
والله ما أعرف طعمه ايه
__________________
3333333333
أيلول
lost love
<:-P<:-P<:-P<:-P<:-P<:-P<:-P<:-P
%-(%-(%-(%-(%-(%-(
رد مع اقتباس
  #7  
قديم 07-19-2009, 04:01 PM
karmen karmen غير متواجد حالياً
مراقبه القسم العام
 
تاريخ التسجيل: Mar 2009
الدولة: دايخه في دنيا بايخه
المشاركات: 15,237
افتراضي

ربنا يحفظك يا ميدو ويحميكم كلكم يارب
ويحمى كل شباب المسلمين
رد مع اقتباس
  #8  
قديم 07-19-2009, 04:02 PM
karmen karmen غير متواجد حالياً
مراقبه القسم العام
 
تاريخ التسجيل: Mar 2009
الدولة: دايخه في دنيا بايخه
المشاركات: 15,237
افتراضي

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة radwan مشاهدة المشاركة
كح كح كح كححححححححح
كح كح كح كح كح كح كح

أنا الحمد لله مش بشرب سجااااااااا كح كح كح كح ير
على أساس ان الكحه دى شيخوخه مبكره واللا برد فى المعده
رد مع اقتباس
  #9  
قديم 12-17-2009, 09:38 PM
amira abdo amira abdo غير متواجد حالياً
 
تاريخ التسجيل: Aug 2009
الدولة: hoffentlich in Deutschand
المشاركات: 4,016
افتراضي

المذيعة: ما أسوء كابوس في حياتك؟ والذي يؤدي إلىتدميرك؟

السيجارة:التخلص مني ومقاومة اغراءاتي خاصة بالطرق الإسلامية ونشرات التوعية بين الشباب خاصة فتراني بعد تعب شديد من الإقناع والإغراءات الكثيرة يأتي مثقف واعي لينزع مني عرق جبيني فهذا الشيء لا يدمرني فقط بل يقتلني أيضا.
ميرسي يا كارمن موضوع روعه تسلم ايدك
__________________



افضل 15 مشارك

[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]


[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]


انا ليه ساكته عليه
انا ليه سايباه يتقرب مني
ضعيفه قصاد عنيه
مع اني انا مش كده وده جنني
كل اللي يقول عليه
بقي حلو علي قلبي ليه
سلمت خلاص باينلي
يظهر ده اللي اسمه ايه
انا طول الوقت مكسوفه
اجي اتكلم بتغلبط ليه
مخبيه اني ملهوفه
مينفعش ارمي نفسي عليه
بجد بجد مش عارفه ايه ده اللي انا فيه
انا ليه بالي طويل
وياه مش قادرة استني ثواني
وعرفت سهر الليل
وبقيت اسهراسمع ف اغاني
من يومي مشغوله بيه
ف نومي محلمش الا بيه
سلمت خلاص باينلي
يظهر ده اللي اسمه ايه
انا طول الوقت مكسوفه
اجي اتكلم بتغلبط ليه
مخبيه اني ملهوفه
مينفعش ارمي نفسي عليه
بجد بجد مش عارفه ايه ده اللي انا فيه

انا ليه ساكته عليه
انا ليه سايباه يتقرب مني
ضعيفه قصاد عنيه
مع اني انا مش كده
وده جنني
كل اللي يقول عليه
بقي حلو علي قلبي ليه
سلمت خلاص باينلي
يظهر ده اللي اسمه ايه
:a (130)::a (130)::a (130)::a (130)::a (130)::a (130)::a (130)::a (130)::a (130)::a (130)::a (130)::a (130)::a (130)::a (130)::a (130):

[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]

رد مع اقتباس
  #10  
قديم 12-17-2009, 11:08 PM
لمحه حب لمحه حب غير متواجد حالياً
مشرفه دنيا الماكولات والمشروبات
 
تاريخ التسجيل: Jun 2009
المشاركات: 3,384
افتراضي

يعطيك العافيه على الموضوع
رد مع اقتباس
إضافة رد

الكلمات الدلالية (Tags)
مذيعه, حوار, صحفي, وسيجاره!!!!


تعليمات المشاركة
لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
لا تستطيع الرد على المواضيع
لا تستطيع إرفاق ملفات
لا تستطيع تعديل مشاركاتك

BB code is متاحة
كود [IMG] متاحة
كود HTML معطلة

الانتقال السريع

المواضيع المتشابهه
الموضوع كاتب الموضوع المنتدى مشاركات آخر مشاركة
الإعتـراف سيـد الفـانلـه .. @ follow me المنتدى العام 11 11-22-2009 07:52 AM
مؤتمر صحفى لحسن شحاته قال فيه كلام مهم جدا لمحه حب صدى الملاعب العربيه والعالميه 3 11-20-2009 06:32 AM
حوار صحفى مع الحب nada minnie عالم ادم 0 04-16-2009 04:33 AM
صحفي عراقي يضرب بوش بالحذاء admin المنتدى العام 8 02-13-2009 08:24 AM
مؤتمر صحفي لأهلي المونديال admin صدى الملاعب العربيه والعالميه 0 11-28-2008 03:25 PM


الساعة الآن 11:50 PM


Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir