منتديات كيو ون q8-one  

العودة   منتديات كيو ون q8-one > ۝ منتدى الإدارة والشكـاوي ۝ > سلة المحذوفات

موضوع مغلق
 
أدوات الموضوع انواع عرض الموضوع
  #11  
قديم 11-06-2009, 10:21 PM
الصورة الرمزية prince of alex
prince of alex prince of alex غير متواجد حالياً
مشرف منتدي المواضيع الاسلاميه
 
تاريخ التسجيل: Feb 2009
الدولة: EGYPT
المشاركات: 2,286
إرسال رسالة عبر MSN إلى prince of alex إرسال رسالة عبر Yahoo إلى prince of alex
افتراضي

لايجوز الحكم علي شخص دون التثبت
بسم الله الرحمن الرحيم.
(( ما يلفظ من قول إلا لديه رقيب عتيد ))


قال الله تعالي
{يَا أَيُّهَا الَّذِينَ آمَنُوا إِن جَاءكُمْ فَاسِقٌ بِنَبَأٍ فَتَبَيَّنُوا أَن تُصِيبُوا قَوْماً بِجَهَالَةٍ فَتُصْبِحُوا عَلَى مَا فَعَلْتُمْ نَادِمِينَ }الحجرات6

صدق الله العظيم

__________________

على جنب كدا ~~
~~~~~~~~~~~~~~~~
سأعود كما كنت عندما يعود أصدقائى
ومن قبلهم المنتدى
واللي ما يفهمش بالاشارة الكلام معاه خسارة






التعديل الأخير تم بواسطة admin ; 11-11-2009 الساعة 05:20 AM
  #12  
قديم 11-07-2009, 11:35 PM
karmen karmen غير متواجد حالياً
مراقبه القسم العام
 
تاريخ التسجيل: Mar 2009
الدولة: دايخه في دنيا بايخه
المشاركات: 15,237
افتراضي

لايجوز الحكم علي شخص دون التثبت
بسم الله الرحمن الرحيم.
(( ما يلفظ من قول إلا لديه رقيب عتيد ))


قال الله تعالي
{يَا أَيُّهَا الَّذِينَ آمَنُوا إِن جَاءكُمْ فَاسِقٌ بِنَبَأٍ فَتَبَيَّنُوا أَن تُصِيبُوا قَوْماً بِجَهَالَةٍ فَتُصْبِحُوا عَلَى مَا فَعَلْتُمْ نَادِمِينَ }الحجرات6

صدق الله العظيم


التعديل الأخير تم بواسطة admin ; 11-11-2009 الساعة 05:20 AM
  #13  
قديم 11-08-2009, 01:21 AM
el asmar el asmar غير متواجد حالياً
 
تاريخ التسجيل: May 2009
المشاركات: 145
افتراضي

لايجوز الحكم علي شخص دون التثبت
بسم الله الرحمن الرحيم.
(( ما يلفظ من قول إلا لديه رقيب عتيد ))


قال الله تعالي
{يَا أَيُّهَا الَّذِينَ آمَنُوا إِن جَاءكُمْ فَاسِقٌ بِنَبَأٍ فَتَبَيَّنُوا أَن تُصِيبُوا قَوْماً بِجَهَالَةٍ فَتُصْبِحُوا عَلَى مَا فَعَلْتُمْ نَادِمِينَ }الحجرات6

صدق الله العظيم

__________________
[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]

التعديل الأخير تم بواسطة admin ; 11-11-2009 الساعة 05:20 AM
  #14  
قديم 11-08-2009, 01:23 AM
white_zomby white_zomby غير متواجد حالياً
 
تاريخ التسجيل: Feb 2009
الدولة: Istanha
المشاركات: 27
إرسال رسالة عبر Yahoo إلى white_zomby
افتراضي

لايجوز الحكم علي شخص دون التثبت
بسم الله الرحمن الرحيم.
(( ما يلفظ من قول إلا لديه رقيب عتيد ))


قال الله تعالي
{يَا أَيُّهَا الَّذِينَ آمَنُوا إِن جَاءكُمْ فَاسِقٌ بِنَبَأٍ فَتَبَيَّنُوا أَن تُصِيبُوا قَوْماً بِجَهَالَةٍ فَتُصْبِحُوا عَلَى مَا فَعَلْتُمْ نَادِمِينَ }الحجرات6

صدق الله العظيم


التعديل الأخير تم بواسطة admin ; 11-11-2009 الساعة 05:20 AM
  #15  
قديم 11-08-2009, 04:27 AM
white_zomby white_zomby غير متواجد حالياً
 
تاريخ التسجيل: Feb 2009
الدولة: Istanha
المشاركات: 27
إرسال رسالة عبر Yahoo إلى white_zomby
افتراضي

انا بحب اقول اسف لصاحب الموضوع الجميل لانى نسيت اقوله شكرا على الموضوع ....
بس اعذرنى لان الرد بتاع الاخت كارمن استفزنى اوى ...
فانا بقولك شكر على الموضوع الجميل ده ولو من دماغك تبقى جامد ... بس لو كان منقول برده يبقى بتفهم وبتعرف تختار....
اما بالنسبه لكارمن ... انا احب اقولها ان ردها مش مقنع ولو شافت ردى التانى هتعرف انها غلطانه ... ولازم تعترف انها غلطت لو زى ما بتقول عندها مبادئ وشخصيه ودماغ ... يا ريت اشوف رد ليها على ردى التانى .... ولازم تعرتف انها غلطانه ... ما هو يا انا اخليها تقتنع ... يا اما اقولها عندك حق وكلامك كله سليم خليى روشه وتكلمى فى اللى انت عاوزاه ... والكلمه اللى لزقه فى لسان البنات ع طول "انا مش بعمل حاجه غلط"

ا بالنسبه لبرنس اوف اليكس ... برنس يا معلم والله ..اسم على مسمى .
.


QUOTE=prince of alex;91494]

كنت وأنا أسير في السوق ..

إذا بفتاة تمشي أمامي ..

أي أناقة وأي عطور !!؟؟

فتاة في عمر الزهور ..

لكني غضَضْت بصري ..

رمتْ إليَّ ورقة ..!!

ابتعدتُ .. وغفلتُ عنها ..

فاتهموني .. بأني متخلف ..

متخلف !!

لأني مجنون ..!!


[/QUOTE]

معلش يا معلم ما هو اللى ميرفعش بنات يا بنى يبقى خلاص واد مش روش وتخلف ودماغه تعبانه
مع انه ممكن يكون انظف من اللى بيكلم بنات الف مره ........... بس يلا مش مشكله الكبير كبير
وهنفضل طول عمرنا اسياد بدونهم ....

التعديل الأخير تم بواسطة white_zomby ; 11-08-2009 الساعة 04:31 AM
  #16  
قديم 11-08-2009, 05:27 AM
karmen karmen غير متواجد حالياً
مراقبه القسم العام
 
تاريخ التسجيل: Mar 2009
الدولة: دايخه في دنيا بايخه
المشاركات: 15,237
افتراضي

لايجوز الحكم علي شخص دون التثبت
بسم الله الرحمن الرحيم.
(( ما يلفظ من قول إلا لديه رقيب عتيد ))


قال الله تعالي
{يَا أَيُّهَا الَّذِينَ آمَنُوا إِن جَاءكُمْ فَاسِقٌ بِنَبَأٍ فَتَبَيَّنُوا أَن تُصِيبُوا قَوْماً بِجَهَالَةٍ فَتُصْبِحُوا عَلَى مَا فَعَلْتُمْ نَادِمِينَ }الحجرات6

صدق الله العظيم


التعديل الأخير تم بواسطة admin ; 11-11-2009 الساعة 05:20 AM
  #17  
قديم 11-08-2009, 07:24 AM
white_zomby white_zomby غير متواجد حالياً
 
تاريخ التسجيل: Feb 2009
الدولة: Istanha
المشاركات: 27
إرسال رسالة عبر Yahoo إلى white_zomby
افتراضي

لايجوز الحكم علي شخص دون التثبت
بسم الله الرحمن الرحيم.
(( ما يلفظ من قول إلا لديه رقيب عتيد ))


قال الله تعالي
{يَا أَيُّهَا الَّذِينَ آمَنُوا إِن جَاءكُمْ فَاسِقٌ بِنَبَأٍ فَتَبَيَّنُوا أَن تُصِيبُوا قَوْماً بِجَهَالَةٍ فَتُصْبِحُوا عَلَى مَا فَعَلْتُمْ نَادِمِينَ }الحجرات6

صدق الله العظيم


التعديل الأخير تم بواسطة admin ; 11-11-2009 الساعة 05:20 AM
  #18  
قديم 11-08-2009, 11:08 AM
white_zomby white_zomby غير متواجد حالياً
 
تاريخ التسجيل: Feb 2009
الدولة: Istanha
المشاركات: 27
إرسال رسالة عبر Yahoo إلى white_zomby
افتراضي

لايجوز الحكم علي شخص دون التثبت
بسم الله الرحمن الرحيم.
(( ما يلفظ من قول إلا لديه رقيب عتيد ))


قال الله تعالي
{يَا أَيُّهَا الَّذِينَ آمَنُوا إِن جَاءكُمْ فَاسِقٌ بِنَبَأٍ فَتَبَيَّنُوا أَن تُصِيبُوا قَوْماً بِجَهَالَةٍ فَتُصْبِحُوا عَلَى مَا فَعَلْتُمْ نَادِمِينَ }الحجرات6

صدق الله العظيم


التعديل الأخير تم بواسطة admin ; 11-11-2009 الساعة 05:21 AM
  #19  
قديم 11-08-2009, 08:59 PM
el asmar el asmar غير متواجد حالياً
 
تاريخ التسجيل: May 2009
المشاركات: 145
افتراضي

لايجوز الحكم علي شخص دون التثبت
بسم الله الرحمن الرحيم.
(( ما يلفظ من قول إلا لديه رقيب عتيد ))


قال الله تعالي
{يَا أَيُّهَا الَّذِينَ آمَنُوا إِن جَاءكُمْ فَاسِقٌ بِنَبَأٍ فَتَبَيَّنُوا أَن تُصِيبُوا قَوْماً بِجَهَالَةٍ فَتُصْبِحُوا عَلَى مَا فَعَلْتُمْ نَادِمِينَ }الحجرات6

صدق الله العظيم

__________________
[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]

التعديل الأخير تم بواسطة admin ; 11-11-2009 الساعة 05:21 AM
  #20  
قديم 11-08-2009, 09:50 PM
الصورة الرمزية prince of alex
prince of alex prince of alex غير متواجد حالياً
مشرف منتدي المواضيع الاسلاميه
 
تاريخ التسجيل: Feb 2009
الدولة: EGYPT
المشاركات: 2,286
إرسال رسالة عبر MSN إلى prince of alex إرسال رسالة عبر Yahoo إلى prince of alex
افتراضي

لايجوز الحكم علي شخص دون التثبت
بسم الله الرحمن الرحيم.
(( ما يلفظ من قول إلا لديه رقيب عتيد ))


قال الله تعالي
{يَا أَيُّهَا الَّذِينَ آمَنُوا إِن جَاءكُمْ فَاسِقٌ بِنَبَأٍ فَتَبَيَّنُوا أَن تُصِيبُوا قَوْماً بِجَهَالَةٍ فَتُصْبِحُوا عَلَى مَا فَعَلْتُمْ نَادِمِينَ }الحجرات6

صدق الله العظيم

__________________

على جنب كدا ~~
~~~~~~~~~~~~~~~~
سأعود كما كنت عندما يعود أصدقائى
ومن قبلهم المنتدى
واللي ما يفهمش بالاشارة الكلام معاه خسارة






التعديل الأخير تم بواسطة admin ; 11-11-2009 الساعة 05:21 AM
موضوع مغلق

الكلمات الدلالية (Tags)
...!!, اتجنيت


تعليمات المشاركة
لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
لا تستطيع الرد على المواضيع
لا تستطيع إرفاق ملفات
لا تستطيع تعديل مشاركاتك

BB code is متاحة
كود [IMG] متاحة
كود HTML معطلة

الانتقال السريع


الساعة الآن 08:01 AM


Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir