![]() |
|
#1
|
|||
|
|||
![]() السلام عليكم و رحمة الله و بركاته دي بعض كلمات عن الحب يار تعجبكم ₪₪乂 الحب 乂₪₪ الحب عالم رائع لكنه مفعم بالتناقضات!! في القرب.. يجعل البسمه تعلو محياك.. وفي البعد . يذرف الدمع من عيناك!! ![]() ₪₪ 乂 الحب 乂₪₪ الحب كلمه غاليه وللأسف أصبحت سلعه رخيصه !! يبتاعها ويشتريها حتى المتجردين من الاحاسيس !! ![]() ₪₪乂 الحب 乂₪₪ مخطأ من أعتقد أن الحب يأتي في يوم وليله!! فالحب مثل النبته الصغيره تحتاج إلى رعايه واهتمام وتنمو وتكبر بالصدق والوفاء والتضحيه.. ![]() ₪₪乂 الحب 乂₪₪ مااعذب ان تقول كلمه " أحبك" لمن أحببته ولتكن نابعه من قلبك حتى تشعر وكأن قلبك من يتفوه بها!! وليس أن تنطقها فقط بلسانك أوتخطها بيديك!! ![]() ₪₪乂 الحب 乂₪₪ الحب عند البعض مثل لعبه الكلمات المتقاطعه يتسلى بها لمضيعه الوقت!! لا يعلم بأنه هو الخاسر فوقته ذهب سدى !! ![]() ₪₪乂 الحب 乂₪₪ الحب مثل خوض المعركه!! فد تخرج منها منتصرا عندما تفوز بمن أحببته.. وقد تخرج منها بائسا يائسا عندما تفقد من أحببته .. وعندما يرسم لك القدر طريقا بعيدا عن من أحببته.. ![]() ₪₪乂 الحب 乂₪₪ الحب ليس له علاقه بالمظهر الخارجي !! فالحب أسمى من ذلك بكثير فعندما تحب بصدق ستجد من تحبه هو أجمل الناس في عينيك.. ![]() ₪₪乂 الحب 乂₪₪ قد نصطدم في يوما ما بمحطه فشل او خيانه حبيب .. لكن لايمنع أن تكون المحطه التاليه محطه صدق ووفاء .. ![]() ₪₪乂الحب 乂₪₪ أعلم تماما إن أحببت بصدق ستبذل قصار جهدك لكي تسعد و ترسم البسمه على شفاه من تحب.. ![]() ₪₪乂الحب 乂₪₪ الفشل في تجربه الحب الاولى لايعني أن الحب انتهى!! فربما قد أسأنا اختيارالشخص المناسب.. @فاصله @ إن عرفت معنى العشق ستجد بأنه أجمل وأرقى بكثير من الحب!! ![]() تحيااااااااااتي لكم جميعااااااا
__________________
افضل 15 مشارك [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] انا ليه ساكته عليه انا ليه سايباه يتقرب مني ضعيفه قصاد عنيه مع اني انا مش كده وده جنني كل اللي يقول عليه بقي حلو علي قلبي ليه سلمت خلاص باينلي يظهر ده اللي اسمه ايه انا طول الوقت مكسوفه اجي اتكلم بتغلبط ليه مخبيه اني ملهوفه مينفعش ارمي نفسي عليه بجد بجد مش عارفه ايه ده اللي انا فيه انا ليه بالي طويل وياه مش قادرة استني ثواني وعرفت سهر الليل وبقيت اسهراسمع ف اغاني من يومي مشغوله بيه ف نومي محلمش الا بيه سلمت خلاص باينلي يظهر ده اللي اسمه ايه انا طول الوقت مكسوفه اجي اتكلم بتغلبط ليه مخبيه اني ملهوفه مينفعش ارمي نفسي عليه بجد بجد مش عارفه ايه ده اللي انا فيه انا ليه ساكته عليه انا ليه سايباه يتقرب مني ضعيفه قصاد عنيه مع اني انا مش كده وده جنني كل اللي يقول عليه بقي حلو علي قلبي ليه سلمت خلاص باينلي يظهر ده اللي اسمه ايه :a (130)::a (130)::a (130)::a (130)::a (130)::a (130)::a (130)::a (130)::a (130)::a (130)::a (130)::a (130)::a (130)::a (130)::a (130): [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] |
| الكلمات الدلالية (Tags) |
| الحب(liebe-, love) |
| أدوات الموضوع | |
| انواع عرض الموضوع | |
|
|
المواضيع المتشابهه
|
||||
| الموضوع | كاتب الموضوع | المنتدى | مشاركات | آخر مشاركة |
| مقياس الحب - قيس درجة حبك - نسبة التوافق - مقدار الحب - درجة الحب | جورديجى | المنتدى العام | 1 | 03-23-2010 03:28 AM |
| مقياس الحب - قيس درجة حبك - نسبة التوافق - مقدار الحب - درجة الحب | التننين | سلة المحذوفات | 1 | 02-19-2010 07:23 AM |
| الفرق بين الحب (love) والاستلطاف (like) | ELMAGIC MHE | سلة المحذوفات | 1 | 12-09-2009 10:12 AM |
| love | hobba | منتدى الترحيب والاهداءات | 11 | 12-05-2009 05:05 AM |
| what is love | prince of alex | المنتدى العام | 3 | 05-06-2009 11:36 PM |