![]() |
|
#11
|
|||
|
|||
|
خيااااااااااااااااااااااا اااااانه
في رشااوي وكوسه وحجات من دي يا جماعه وده بيضر اقتصااد المنتدى ويؤدي الى زعزعة الامن والاستقرار مما يؤدي الى زيادة الاطماع الخاارجيه التي تعمل على هدم البنيه الاساسيه للمنتدى وانبثااق الخلافات القبليه وده بدورو............. مش حلوووووووو علشاااااااااااااانك |
| الكلمات الدلالية (Tags) |
| الماجيك...اوعى, بنات, عصابة |
| أدوات الموضوع | |
| انواع عرض الموضوع | |
|
|
المواضيع المتشابهه
|
||||
| الموضوع | كاتب الموضوع | المنتدى | مشاركات | آخر مشاركة |
| عصابة التماسيح | admin | عالم ادم | 113 | 08-26-2015 12:57 AM |
| اوعى تقف لبنت فى المترو | لمحه حب | عالم ادم | 10 | 11-05-2009 07:07 PM |
| بنات الماجيك بعد 50 سنة,,,,,,,, | radwan | سلة المحذوفات | 10 | 07-28-2009 08:09 PM |
| اضحك كركر.... اوعي تفكر | تقوى الروح | اضحك من قلبك | 14 | 07-15-2009 09:34 AM |
| بنات الماجيك بنات تجنن | GHOST | الصـــور ومقاطع الفيديو | 20 | 05-01-2009 12:38 AM |