![]() |
|
|||||||
|
|
أدوات الموضوع | انواع عرض الموضوع |
|
#1
|
|||
|
|||
|
السلام عليكم و رحمة الله و بركاته
انا احمد من اسطنها 19 سنه طالب بكلية حقوق بنها و بالصلاة علي النبي كده انا عايز احلي ترحيب في احلي منتدي من احلي ناس هنا و يا ريت الكلام ده يتم بسرعه عشان ميبقاش في زعل و منعطلكوش بقي يا اخونا مع السلامو عليكو :-bd:-bd:-bd:-bd :-h:-h:-h:-h:-h:-h:-h |
| الكلمات الدلالية (Tags) |
| احلى, اصحي, ترحيب, بسرعه, جماعه, جداااااااااااااااا, صحصح, عايز, فوقانا |
| أدوات الموضوع | |
| انواع عرض الموضوع | |
|
|
المواضيع المتشابهه
|
||||
| الموضوع | كاتب الموضوع | المنتدى | مشاركات | آخر مشاركة |
| عايز بقي احلي ترحيب لاحلي mrmr في الدنيا | beckham | منتدى الترحيب والاهداءات | 9 | 02-20-2010 12:41 AM |
| قصيدة اصحى يا مصر (احمد فواد نجم) | ahmed.dodo | منتدي الفنون الادبيه | 0 | 01-25-2010 12:10 PM |
| رحبوا بيا انا عايز اشوف ترحيب جامد جدا جدا جدا | fox man | منتدى الترحيب والاهداءات | 10 | 01-03-2010 08:05 AM |
| عايز ترحيب من النار | samo zain | منتدى الترحيب والاهداءات | 10 | 09-15-2009 10:14 AM |
| السلامـ عليكمـ .. معاكمـ ميدو ومن الاخر عايز ترحيب يكون جامد | loRd MeDo | منتدى الترحيب والاهداءات | 7 | 03-05-2008 07:41 PM |