![]() |
|
#27
|
|||
|
|||
|
بس يا اشلاء القلب انتى كاتبه اسمى غلط الاسم الصح اههvindiesel
سوري جدا يا vindiesel بس انت كده فعلا حتكبرها في دماغي واخلي اللقب ده هو توقيعي بجد
__________________
(*)المفكره :-"الماجيكاويه(*) ليلجأ العاصي إلى حرم الإنابة ...
وليطرق بالأسحار باب الإجابة ... ما صدق صادق و رد ... ولا أتى الباب[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] مخلصا و صد |
| الكلمات الدلالية (Tags) |
| المنـتدى}.., اعجابك, بأعضاء, {سجل |
| أدوات الموضوع | |
| انواع عرض الموضوع | |
|
|