![]() |
|
#1
|
|||
|
|||
|
أشلاء قلب 40 مشاركه من المنوفيه عندها بيبي زي السكر -على حد قولها- تمت 25 سنه النهارده 10 يناير أنا معرفهاش عشان كنت غايبه عن الماجيك فتره ورجعت لاقيتها لأ وكمان لقبها مفكرة الماجيك معرفش اسمك إيه يا اشلاء قلب بس شكلك شخصية عسل ومحترمه واكيد دماغك عاليه ومثقفه كل سنه وانتى طيبه يا قمر والبامبينو العسل يكون بخير اسمه ايه يا ترى وعنده كام سنه؟ ......................... بندقه كل اللي عرفته عنها انها م المنوفيه وتمت بردو 25 سنه النهارده 10 يناير بس طالما منوفيه يبقى اكيد تعرفي بعض الأشخاص في الماجيك happy birthday كل سنه وانتوا طيبين يا قمرتين ![]() ![]() ![]() ![]() دى هديه بسيطه ![]() ![]() ودى التورته ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
| الكلمات الدلالية (Tags) |
| ميلاد, أسماء, سعيد, وبندقه |
| أدوات الموضوع | |
| انواع عرض الموضوع | |
|
|
المواضيع المتشابهه
|
||||
| الموضوع | كاتب الموضوع | المنتدى | مشاركات | آخر مشاركة |
| عيد ميلاد سعيد Mr.Xprt | admin | منتدى الترحيب والاهداءات | 4 | 04-25-2010 09:45 AM |
| عيد ميلاد مين انهارده .....عيد ميلاد............... | admin | منتدى الترحيب والاهداءات | 10 | 03-02-2010 07:19 AM |
| عيد ميلاد سعيد تقوى | نسيم الروح | منتدى الترحيب والاهداءات | 18 | 07-14-2009 02:02 AM |
| عيد ميلاد سعيد يا Mr.Xprt | admin | منتدى الترحيب والاهداءات | 6 | 05-04-2009 12:12 PM |
| عيد ميلاد سعيد يا هيمة | ملاك الروح | منتدى الترحيب والاهداءات | 11 | 09-01-2008 11:31 PM |