![]() |
|
#1
|
||||
|
||||
![]() ازيكم ياماجيكاوية أنا النهاردة بالنسبة ليا يوم مش عادى وهاعتبر ان النهاردة 15_2 يعنى عيد ميلاد الماجيك وبما ان عيد ميلاده جه ف وقت كان كله مشاكل والماجيك فضل واقع مدة طويلة فأنا قلت نحتفل بيه النهاردة يالا اتفضلوا نبتدى ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ماتخافوش دة شوية تفاريح كدة ع الماشى ![]() ودلوقتى بقى نبتدى أولا التورتة ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() وطبعا مفيش تورتة من غير شمع ![]() أنا هاكتفى بدول عشان الماجيك تم سنتين بس وآدى الجاتوه ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() متخافوش منسيتش الحاجة الساقعة جاية حالا ![]() ![]() ![]() ودلوقتى بقى وقت الهدايا ![]() ![]() ![]() أما دى هدايا دبدوباية لأحلى ماجيك ف الدنيا ![]() ![]() ![]() دة احتفال بسيط منى للماجيك يارب يعجبكم ويكون لايق بالماجيك وأعضاؤه
__________________
قوانين منتدى الديكور مركز رفع الصور الخاص بالماجيك ![]() ![]() اللهم صلى على سيدنا محمد وعلى آله وصحبه وسلم لا اله الا انت سبحانك انى كنت من الظالمين سبحا الله عدد ما كان وما سيكون وعدد الحركات والسكون |
| الكلمات الدلالية (Tags) |
| النهاردة, عادي |
| أدوات الموضوع | |
| انواع عرض الموضوع | |
|
|
المواضيع المتشابهه
|
||||
| الموضوع | كاتب الموضوع | المنتدى | مشاركات | آخر مشاركة |
| اتعلمت النهاردة.... ايه؟؟ | بلابل | عالم ادم | 27 | 04-27-2010 01:12 AM |
| كلمة باي حرام أم شيء عادي | GHOST | المنتدى العام | 9 | 10-31-2009 10:37 PM |
| نسمع أغاني .. وكل شيء عادي !! | prince of alex | منتدى نور الإيمان | 4 | 07-13-2009 12:12 PM |
| سقوط الكبير من الحسابات الإفريقية....عادي!! | EzAt99 | صدى الملاعب العربيه والعالميه | 4 | 06-01-2009 04:42 AM |
| حكمتك النهاردة أية ؟؟ | sha3lan | المنتدى العام | 12 | 03-21-2009 01:51 PM |