منتديات كيو ون q8-one  

العودة   منتديات كيو ون q8-one > ۝ المنتـدى الــعـــام ۝ > اضحك من قلبك

 
 
أدوات الموضوع انواع عرض الموضوع
  #1  
قديم 03-01-2010, 01:48 AM
الصورة الرمزية manolly
manolly manolly غير متواجد حالياً
مشرفه العاب الماجيك
 
تاريخ التسجيل: Feb 2009
الدولة: manolly world
المشاركات: 4,675
افتراضي اختارلك موتة

--
--
عاوز تموت شهيد؟

ياتعدي شارع فيصل ............. ياتسوق على الدائري بالليل
--
--
-
--
عاوز تموت م الجوع؟

ياتتجوز بنت حلوة غاويه نيو لوك .............ياتسافر تعمل شوبينج في لبنان
--
--
-
--
--
عاوز تموت م الحسره؟

ياتتفرج على جلسات مجلس الشعب ....يا تتناقش مع ابنك في القيم والأخلاق
--
--
-
--
عاوز تموت م الغيظ؟

ياتتفرج على افلام اليومين دول......... ياتتفرج ع قنوات الفيديو كليب
--
--
-عاوز تموت م الزهق؟

ياتدخل على النت من التليفون .... ياتستنى دورك في عيادة الدكتور الكبير من غير واسطة
--
--عاوز تموت من ال هبل؟

يا تسمع الأغاني الشبابية .......... ياتسمع برنامج شبابيك في دريم
--
--
-عاوز تموت مخنوق؟
ياتروح تجدد رخصة العربية ......... يات تتفرج على الفضائية المصرية
--
--
-
--
--
عاوز تموت مفروووس؟

ياتتفرج على اعلانات التليفزيون ............ يا تتفرج على ستار اكاديمي
--
--
-
--
--
عاوز تموت مرعوووووب؟

ياتسأل على سعر الشالية في مارينا ....... ياتروح تحلل المياة الى بنشربها
--
--
-
--
--
عاوز تموت مشهور؟
ياتغني وصوتك وحش ............ ياتعمل نفسك سفاح المعادي

--
--
-
--
--
عاوز تموت مليونير؟
يا تدي دروس لثانوية عامة ............. ياتنتج فيلم لهيفاء وهبي
--
--
-
--
--
عاوز تموت ورا الشمس؟

ياترشح نفسك في انتخابات الرئاسة .......... ياتشتم في الحزب الوطني
--
--
-
--
--
عاوز تموت منكد؟
ياتتفرج على قناة الجزيرة ....... ياتحاول تفهم ايه الى بيحصل في العراق

--
--
-
--
--
عاوز تموت م الحزن ؟

ياتفكر في افضل وسيلة للإستفادة من مرتبك........ ياتقنع ولادك بالمذكرة والتفوق

--
--
-
--
--
عاوز تموت ف حالك؟

بطل تعترض على البالي بالك
__________________


رد مع اقتباس
 

الكلمات الدلالية (Tags)
مؤتة, اختارلك

أدوات الموضوع
انواع عرض الموضوع

تعليمات المشاركة
لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
لا تستطيع الرد على المواضيع
لا تستطيع إرفاق ملفات
لا تستطيع تعديل مشاركاتك

BB code is متاحة
كود [IMG] متاحة
كود HTML معطلة

الانتقال السريع

المواضيع المتشابهه
الموضوع كاتب الموضوع المنتدى مشاركات آخر مشاركة
طلب برنامج منبة مزعج لجوال 6630 لاني نومي ثقييييلل و يفوت علي الشغل tonyplk برامج الجوال 2 12-15-2009 12:41 AM
غزوة مؤتة ( 628م - 8 هجرياً ) GHOST منتدى نور الإيمان 5 09-04-2009 05:12 AM
إسكيشهير يتعادل مع غازي أنتب .. والسقا ينال إنذارا eltohamy صدى الملاعب العربيه والعالميه 0 01-24-2009 06:20 AM
إكرامي: سأشاهد مباراة طرابزون من الملعب.. وأشارك أمام غازي أنتب admin صدى الملاعب العربيه والعالميه 0 08-28-2008 01:40 AM


الساعة الآن 08:10 PM


Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir