![]() |
|
#2
|
||||
|
||||
|
والله كان المفروض تنزله في الضحك والفرفشة
صحيح والله هم يضحك وهم يبكى الحكومة دى يومها بسنتين ياريت بس سنتين ده في طلبات وحاجات بتقعد بعشرات السنين وباردو مبتخلصش ربنا يرحمنا بقى والله موضوع جميل وعودة قوية
__________________
![]() ![]() ![]()
|
| الكلمات الدلالية (Tags) |
| بكره, سيّد, عليـنا |
| أدوات الموضوع | |
| انواع عرض الموضوع | |
|
|
المواضيع المتشابهه
|
||||
| الموضوع | كاتب الموضوع | المنتدى | مشاركات | آخر مشاركة |
| الدراسه بكره والدح والمذاكره هيبتدوا | amira abdo | منتدى الترحيب والاهداءات | 18 | 10-04-2009 12:58 PM |
| بكره ممكن يكون متأخر قوي | Silver | عالم ادم | 11 | 06-09-2009 11:50 AM |