![]() |
|
#11
|
|||
|
|||
|
تصوري تاهت عني دي يا كارمن
واضح اني معايا رئيسة شئون المهيسيين و رئيس الدفاع و قريب هيبقي معايا فتاة التهييس الاولي و هبقي انا الزعيم و ربنا يسترها معانا يا رب
__________________
اكتر حاجه توجع في لحظة الفراق حبيبك تلمحة و دموعة رافضة تطلع و كانه حالا فاق علي ايد بتدبحة و كان ده عادي لا و اقل كمان من العادي و الوقت ده كل في عمر الواحد راح علي الفاضي [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]
لا حياة بلا تهييس و لا تهييس بلا حياة ^ ^ ^ ^رابطة "مهيسين "الماجيك[للمهيسين فقط] =))=))=))=)) |
| الكلمات الدلالية (Tags) |
| "مهيسين, "الماجيك[للمهيسين, رابطة, فقط] |
| أدوات الموضوع | |
| انواع عرض الموضوع | |
|
|
المواضيع المتشابهه
|
||||
| الموضوع | كاتب الموضوع | المنتدى | مشاركات | آخر مشاركة |
| لأول مرة على النت "Half life2" + جميع "الإضافات MODS " بعدة روابط | linkin park | منتدي العاب الكمبيوتر | 2 | 08-10-2010 04:04 AM |
| اول نشاط ل"رابطة مهيسين الماجيك" | manolly | اضحك من قلبك | 8 | 03-12-2010 01:39 AM |
| النشاط الثانى ل"رابطة مهيسين الماجيك" | manolly | اضحك من قلبك | 7 | 03-12-2010 01:35 AM |
| الإمارات تسعى لاستغلال "صحوة النهاية" أمام هندوراس "المفاجأة" | EzAt99 | صدى الملاعب العربيه والعالميه | 2 | 10-01-2009 07:05 AM |
| "تلفزيون الماجيك" البث الحى والمباشر لمهرجان الاحلام "رسلومانيا 25" تم البث بنجاح | Captain_H | الرياضه الاخرى | 1 | 03-27-2009 12:53 PM |