![]() |
|
#29
|
|||
|
|||
|
انا اسف انى بعت شويه عن التهيس بس انا جيييييييييييييييييييييييي ييييييييييييييييت
مره وانا اعد كده اعمل سيرش لقيت اغنيه كميله اوى ال ايه الراجل ده عامل اغنيه زى الفل بتقول ايه بتقول ايه استنى عليا بس هفتكر اهو يادى النيله ايه الى حصلى هو الحشيش عمل شغله معايا ده اناكنت بجرب دبوس بس بشوف الحته دى مضروبه ولا مش مضروبه اها اهو افتكرت بيقوللك يا سى ايه ده ده ده حرمت اعمل كده ايه ده ده ده بلاش تعمل كده اها يابا اها يابا اها يابا كوبايه وسجاره وحجرين .وكل واحد اشوفه اتنين اشرب ف خمره وعنيا حمره . والبيضاء اشوفها ف عنيه سمراء بقيت ف ثانيه . ف دنيا تانيه بركب اذيه ومعروفيه ولع ولع ولع على الشيشه ولع ولع ولع حجرين بقيت يا ناس زى المجانين . مبقتش عارف رايح فين كمل بقا عشان تووووعبت هع هع هع هع التعديل الأخير تم بواسطة ahmed.dodo ; 04-04-2010 الساعة 02:17 PM |
| الكلمات الدلالية (Tags) |
| "مهيسين, "الماجيك[للمهيسين, رابطة, فقط] |
| أدوات الموضوع | |
| انواع عرض الموضوع | |
|
|
المواضيع المتشابهه
|
||||
| الموضوع | كاتب الموضوع | المنتدى | مشاركات | آخر مشاركة |
| لأول مرة على النت "Half life2" + جميع "الإضافات MODS " بعدة روابط | linkin park | منتدي العاب الكمبيوتر | 2 | 08-10-2010 04:04 AM |
| اول نشاط ل"رابطة مهيسين الماجيك" | manolly | اضحك من قلبك | 8 | 03-12-2010 01:39 AM |
| النشاط الثانى ل"رابطة مهيسين الماجيك" | manolly | اضحك من قلبك | 7 | 03-12-2010 01:35 AM |
| الإمارات تسعى لاستغلال "صحوة النهاية" أمام هندوراس "المفاجأة" | EzAt99 | صدى الملاعب العربيه والعالميه | 2 | 10-01-2009 07:05 AM |
| "تلفزيون الماجيك" البث الحى والمباشر لمهرجان الاحلام "رسلومانيا 25" تم البث بنجاح | Captain_H | الرياضه الاخرى | 1 | 03-27-2009 12:53 PM |