![]() |
|
#1
|
|||
|
|||
|
حتي مات الحب اكلينيكيا "
ما ابشع من ان يموت الحب وتستمر مراسم الدفن فى القلوب الى الابد ..... حين ينكسر القلب فلا تجد فيه من تحب .... وحين تنقطع شرايين الحبيب التى تمد القلب بالحب .. كما تمد الدماء لباقى اعضاء الجسم ... فيحيا الانسان .... ولا يحيا القلب . كتير منا بيموت عنده الحب إكلينيكيا ؟ طب ليه ... وأزاى ... وأسبابة ... حتى نلحق ننقذه أو لا نقع فى أطراف خيوط هذا الموت . قد تتخدر الشعيرات الدقيقة الحاملة للدفا فى كيان الحب بالظروف وعوامل قسوة الدنيا لكن ببريق نظر حبنا يحيا أملنا لتكوين الطريق . ياريت كل واحد يكتب ويقول أزاى نقدر نلحق نفسنا قبل ما يموت حبنا إكلينيكيا . ياريت كل واحد يقول تجربة هل فعلا مات له حب أم ما زال موت أكلينيكيا . ياريت نتناقش . |
| الكلمات الدلالية (Tags) |
| أكلينيكيا |
| أدوات الموضوع | |
| انواع عرض الموضوع | |
|
|