منتديات كيو ون q8-one  

العودة   منتديات كيو ون q8-one > ۝ المنتـدى الــعـــام ۝ > منتدي الفنون الادبيه > الابداعات الفنيه للاعضاء

 
 
أدوات الموضوع انواع عرض الموضوع
  #1  
قديم 08-11-2008, 06:00 AM
الصورة الرمزية sha3lan
sha3lan sha3lan غير متواجد حالياً
 
تاريخ التسجيل: Feb 2008
المشاركات: 435
افتراضي انا انسان .؟؟

انا انسان محتاج حنان
محتاج قلب يحبنى
محتاج قلب يضمنى
محتاج حد يخاف علية
لانى انسان احس واشعر بكل شى
واحس اكتر بمرارة الحزن والالم الجرح
وبصرخ وما حدا يسمعنى
وخبيت المى وحزنى بقلبى وسكيت
مع انى انسان لية طاقة محدودة
لكنى بدرى حزنى والالمى بابتسامة فوق شفايفى
بضحك واعمل كل شى
وانا مجروح ومحطم الفؤاد
صرخت باعلى صوت وقولت
انا انسان انا بشر مثل الناس
اريد ان افرح ان اضحك ولو لمرة واحدة
وتكون فعلا من القلب
نفسى يادنيا تدينى ولو ضحكة واحدة من القلب
كتير بيقولوا لية انى جبل
لكنى بقول انى انسان
ابكى مثل كل الناس
واشعر باالالم
اليس من حقى ان افرح
اليس من حقى انا اضحك
اليس من حقى ان احب واتحب


فاانا انسان




:a (125): sha3lan:a (125):
رد مع اقتباس
 

أدوات الموضوع
انواع عرض الموضوع

تعليمات المشاركة
لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
لا تستطيع الرد على المواضيع
لا تستطيع إرفاق ملفات
لا تستطيع تعديل مشاركاتك

BB code is متاحة
كود [IMG] متاحة
كود HTML معطلة

الانتقال السريع

المواضيع المتشابهه
الموضوع كاتب الموضوع المنتدى مشاركات آخر مشاركة
هل انت انسان اما ماذا .......... صانع الخيال المنتدى العام 1 01-22-2010 12:12 AM
هل أنت انسان رائع ؟ أشلاء قلب سلة المحذوفات 3 01-13-2010 10:17 AM
هل انت انسان تحب التعليم mahmodsalama المنتدى العام 2 08-09-2009 01:48 AM
هل أنا انسان؟أم أنا الأحزان؟ ممدوح محمد سلة المحذوفات 1 10-24-2008 04:36 AM
انسان على شكل سمكة بلابل الصـــور ومقاطع الفيديو 6 07-21-2008 06:51 AM


الساعة الآن 06:13 AM


Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir