![]() |
|
#1
|
|||
|
|||
|
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
أحبتي في الله قريت فكره وعجبتني قوي وحبيت انقلها ليكم ويارب تعجبكم ونفذها كلنا بختصار كلنا لينا احباب سواء اهل اصحاب جيران ........... الخ رحلوا عننا للابد الي دار البقاء تصوروا اننا لسه قادرين نعبرلهم عن حبنا ليهم اقولكم اذاي * * * خلاص هقول * * نعبر لهم عن طريق صدقه جاريه نطلعها من مالنا الخاص سواء مرتب او مصروف علي حسب الشخص وممكن نضاعف الثواب بأننا نطلع الصدقه دي بأسم جميع اموات المسلمين كل من مات وهو موحد بالله تخيلوا بقي كم الحسنات شفوا قد ايه ممكن يستفيدوا من صدقتكم ليهم وممكن حد يعملهنا بعد ما نموت احنا كمان في الوقت اللي هنبقي محتاجين حسنه واحده ترفعنا درجه تخفف عننا عذاب ومش تنسوا (احب الاعمال الي الله ادومها وان قل ) يلا فين همتكم لاتنسوني انا وصاحبت الفكره من صالح دعائكم أختكم في الله عابده تائبه لله وصاحبة الفكره ام نور
__________________
اللهم لك الحمد كما ينبغي لجلال وجهك وعظيم سلطانك |
| الكلمات الدلالية (Tags) |
| للابد, رحلوا, هديه |
| أدوات الموضوع | |
| انواع عرض الموضوع | |
|
|
المواضيع المتشابهه
|
||||
| الموضوع | كاتب الموضوع | المنتدى | مشاركات | آخر مشاركة |
| ساظل احبك حتى مماتى | طائر الحب الحزين | منتدي الفنون الادبيه | 0 | 04-22-2010 06:55 AM |
| هديه لاعضاء المنتدى | elsha3er | المنتدى العام | 1 | 12-20-2009 09:06 AM |
| نغمة فينا للابد الرائعة | قيس470 | دنيا الجوال | 0 | 11-17-2009 10:30 AM |
| هل تريد التحديث للابد بدون تغير مفاتيح للكاسبر Kaspersky KIS + KAV | 1 Time Full Act | ukool | منتدي البرامج العامه | 3 | 08-31-2009 06:28 AM |
| على الماجيك وبس احلى هديه للأم فى عيدها | Elmjeck | المنتدى العام | 2 | 03-10-2008 09:26 AM |