![]() |
|
#2
|
||||
|
||||
|
للشباب فقط ولا ايه
عموما ممكن اشارك معاك مش كل حاجه ممكن تتقبل يعنى فى ماضى يتقبل وماضى لا بمعنى اخر ان البنت ممكن يكون ليها ماضى بس مش لدرجه انها تكون زى الولد تعدد العلاقات هو دا اللى ممكن الشاب مايقبلشى بيه لاكن لو حب معنى الكلمه مش تسليه والظروف هى اللى فرقت بينهم غصب عنها وعنه يعنى مقبول لاكن فى بنت بقي بتعيش حياتها وتقول اشمعنى الولد ليه حرام عليا وحلال ليه زى مانت قولت
__________________
![]() "... ظـ ل ـم الدنـ ي ـا..." "...الظـ ل ـم مالـــــي الدنـ ي ـا..." والعـدل مالوش مكــــان الـ ن ـاس كلهــــا خايـ ن ـة والانســان مبقاش إنســان ظـ ل ـم النــاس للـ ن ــاس عـــــدى حدوده خــلاص لابقـى فيه إخـــــــلاص "ولا بقـــــىفيه أمــــــان" [-O<=(([-O< |
| الكلمات الدلالية (Tags) |
| ماضي, المرأه |
| أدوات الموضوع | |
| انواع عرض الموضوع | |
|
|
المواضيع المتشابهه
|
||||
| الموضوع | كاتب الموضوع | المنتدى | مشاركات | آخر مشاركة |
| ماذا يحب الرجل في المرأه | لمحه حب | عالم ادم | 2 | 01-14-2010 04:41 PM |
| كيف يرى الرجل المرأه؟؟(آراء حول المرأه)!! | karmen | عالم حواء | 8 | 09-12-2009 02:07 PM |
| قالوا في المرأه................!!! | karmen | عالم حواء | 4 | 09-08-2009 02:12 PM |
| ما هو سر جاذبيه المرأه................. | ملاك الروح | عالم حواء | 7 | 08-29-2009 12:34 PM |
| مراحل عمر المرأه | Silver | اضحك من قلبك | 6 | 05-06-2009 07:43 PM |