منتديات كيو ون q8-one  

العودة   منتديات كيو ون q8-one > ۝ المنتـدى الــعـــام ۝ > اضحك من قلبك

 
 
أدوات الموضوع انواع عرض الموضوع
  #1  
قديم 05-20-2010, 01:55 AM
احساس برئ احساس برئ غير متواجد حالياً
 
تاريخ التسجيل: Apr 2010
المشاركات: 766
لاالله الا الله ازاى تشحن بطريتك لو مش معاك شاحن

طريقه قد تفيدكم فى يوم من الايام
وانا مجربها


تخيل انك مسافر على الصحراوى بعربيتك...وفضيت بطاريه الموبايل .... وللأسف مش معاك شااااااااحن

مشكله كبيييييييييره
بس انا هقولكم الحل


خطوات شحن البطاريه بطريقه عمليه


فك الغطاء وشيل البطاريه من الموبايل

احفر حفره صغيره بعمق شبر او شبر ونص
وبعرض البطاريه

حط البطاريه فى الحفره بحيث تبقى المنطقه النحاسيه لفووق


ادفن البطاريه بشكل كاااااااااامل

رش الرمل بشويه ميه قليلين بحيث انك تكون بترش فوق الحفره بالضبط



استنى فتره قليله وهتلاحظ ....

7
7
7
7
7
7
7
7
7
7
7
7
7
7
7
7
7
7
7





هتطلعلك شجره فيها بطاريات صغيره



استنى لما يكبروا وركب واحده فى الموبايل




__________________
[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]

ايلول
رد مع اقتباس
 

الكلمات الدلالية (Tags)
معاك, ازاى, تصحو, بطريتك, ساخن

أدوات الموضوع
انواع عرض الموضوع

تعليمات المشاركة
لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
لا تستطيع الرد على المواضيع
لا تستطيع إرفاق ملفات
لا تستطيع تعديل مشاركاتك

BB code is متاحة
كود [IMG] متاحة
كود HTML معطلة

الانتقال السريع

المواضيع المتشابهه
الموضوع كاتب الموضوع المنتدى مشاركات آخر مشاركة
دربي ساخن بين غانا ونيجيريا على زعامة غرب افريقيا beckham صدى الملاعب العربيه والعالميه 0 01-27-2010 07:16 PM
هتعمل بيهم إيه لو معاك ..؟؟ THE KING المنتدى العام 1 12-11-2009 04:04 AM
بحث شامل عن كل حاجه فى الولا والانتماء(موضوع ساخن) THE KING عالم ادم 0 02-18-2009 08:31 PM
خبر ساخن جدا afous صدى الملاعب العربيه والعالميه 1 07-30-2008 04:19 PM
30 مؤشر للماوس تزين بها نظامك mrmohamedalhrty منتدي البرامج العامه 4 07-11-2008 12:51 AM


الساعة الآن 09:16 AM


Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir