منتديات كيو ون q8-one  

العودة   منتديات كيو ون q8-one > ۝ المنتـدى الــعـــام ۝ > اضحك من قلبك

 
 
أدوات الموضوع انواع عرض الموضوع
  #1  
قديم 06-30-2010, 09:31 AM
الصورة الرمزية admin
admin admin غير متواجد حالياً
TO BE OR NOT TO BE
 
تاريخ التسجيل: Feb 2008
الدولة: عايش على النت
المشاركات: 31,162
افتراضي لو حد عايز يدلع حبيبته كلمات دلع اهى وادعولى بقى ههههه

لو حد عايز يدلع حبيبته كلمات دلع اهى وادعولى بقى ههههه
حسب الوظائف
"
الضابط : ياراتبي كـلـه
التاجر: يا اغلى بضاعه
الموسيقي: يا احلى نغمه
...الطبيب: يادواء القلوب
الصيدلي: يا بلسم الفؤاد
رجل العقار: ياازين استثمار
العسكري: يا سندي ودعمي
الصائغ: يا عقد ثمين
بائع المكسرات: يالوزه
الفلكي: يانجمتي
المحامي: يا سجن قلبي
الشاعر: يا قصيدتي
الموظف : يا تعبي كله
البقال: يا عسل
الخباز: يا ناري
بائع العطور: يا دهن العود
__________________
رد مع اقتباس
 

أدوات الموضوع
انواع عرض الموضوع

تعليمات المشاركة
لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
لا تستطيع الرد على المواضيع
لا تستطيع إرفاق ملفات
لا تستطيع تعديل مشاركاتك

BB code is متاحة
كود [IMG] متاحة
كود HTML معطلة

الانتقال السريع

المواضيع المتشابهه
الموضوع كاتب الموضوع المنتدى مشاركات آخر مشاركة
PicPick 2.2.5 برنامج يجمع كل برامج تحرير الصور بأداة صغيرة ومميزة ahmedbk90 منتدي البرامج العامه 1 04-02-2010 05:12 AM
تعالوا نشوف لما واحد يكره حبيبته يقولها اية؟ admin اضحك من قلبك 12 01-27-2010 05:34 AM
توفت حبيبته فارتدى ملابسها فى الجنازة صاحب القلب الميت الصـــور ومقاطع الفيديو 6 12-04-2009 12:07 AM
لو عايز تسمع إسمع لو مش عايز متسمعشي!! karmen المنتدى العام 8 09-12-2009 01:04 PM
مجموعة صور كوميدية جدا جدا جدا ههههه A1-Web الصـــور ومقاطع الفيديو 8 06-20-2009 09:34 PM


الساعة الآن 07:15 PM


Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir