منتديات كيو ون q8-one  

العودة   منتديات كيو ون q8-one > ۝ المنتـدى الــعـــام ۝ > منتدي الفنون الادبيه > الابداعات الفنيه للاعضاء

 
 
أدوات الموضوع انواع عرض الموضوع
  #1  
قديم 07-12-2010, 07:07 AM
مكسل اكتب اسم مكسل اكتب اسم غير متواجد حالياً
 
تاريخ التسجيل: Jul 2010
المشاركات: 5
افتراضي جراح قلبى

زيك زى غيرك نسيتى بعتى خونتى

راح فين ضميرك لما جرحتينى انتى

كلامك كله وهم وعيشتينى فيه

ده جزاء قلبى اللى حبك بعتينى وتشتريه

قوليلى ياخاينه قولى انا قلبى عملك ايه

امبارح كنت عاشقك دلوقتى بتمنى اموت

بحلف مش راجع تانى وبقولها باعلى صوت

كرهتك اه كرهتك ومستنى عمرى يفوت

خساره حبى فيكى كرهت كدب عينيكى

همنع قلبى يناديكى او حتى يشتاق اليكى

ولو يوم صدفه قابلتك هعمل نفسى ناسيكى

كرهت النوم عشان ما احلمش مره بيكى

بس قبل ما اسيبك وامشى هقولك كلمتين

حرام عليك داريت الغدر ده كله فيييييييين

مبقاش صعب عليا فراقك ولو سنين

عشان انا قلبى شلت منه الشوق والحنين
__________________
[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]


رد مع اقتباس
 

أدوات الموضوع
انواع عرض الموضوع

تعليمات المشاركة
لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
لا تستطيع الرد على المواضيع
لا تستطيع إرفاق ملفات
لا تستطيع تعديل مشاركاتك

BB code is متاحة
كود [IMG] متاحة
كود HTML معطلة

الانتقال السريع

المواضيع المتشابهه
الموضوع كاتب الموضوع المنتدى مشاركات آخر مشاركة
جراح تحتاج لمن يداويها دبدوباية المنتدى العام 8 03-11-2010 12:01 PM
نيجيريا تزيد جراح الجزائر وتقتنص المركز الثالث بأمم أفريقيا EzAt99 صدى الملاعب العربيه والعالميه 8 01-30-2010 12:54 PM
جراح الجسم ، من حر مالى beckham منتدي الفنون الادبيه 2 01-24-2010 09:13 PM
الحرس يعمق من جراح الزمالك بقيادة حسام حسن في الدوري المصري ELMAGIC MHE صدى الملاعب العربيه والعالميه 3 12-03-2009 09:48 AM
عفوا... لاترقص على جراح الآخرين !!! sha3lan المنتدى العام 5 08-26-2009 06:16 AM


الساعة الآن 11:46 AM


Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir