منتديات كيو ون q8-one  

العودة   منتديات كيو ون q8-one > ۝ المنتـدى الــعـــام ۝ > الصـــور ومقاطع الفيديو

 
 
أدوات الموضوع انواع عرض الموضوع
  #1  
قديم 03-11-2008, 12:04 AM
mas9220 mas9220 غير متواجد حالياً
ناس غالية عالينا
 
تاريخ التسجيل: Feb 2008
المشاركات: 103
افتراضي بعض الصور لتعليم كل انواع البوس


السلام عليكم ورحمة الله وبركاته


على قولة المثل العربي الأصيل بتاع هيفاء وهبى

ليك الوااواا بوس الوااواا خلي الوااواا يصح
لما بسته الوااواا شلته صار الوااواا بححح


البوس أنواع ومنها

بوسة صداقة .. بوسة حب .. بوسة أحترام .. بوسة إعتذار .. بوسة فرح

وقال حكماء العرب قديما

أن القبله إذا كانت "

على اليد فهي ولاء

على الجبين فهي تبجيل

على الوجنه فهي تدليل

" على العين فهي محبة

لكن بوسات الأطفال .. كلها برااااائه

وأترككم مع الصور والتعليقات1)بوسة ملكية ... بس البيه يفتح عيونه شويه... لا هو اللي باس الحنك ولا هو اللي باس الراس داخل حرب
غشيم



2)الباشا بيتقل
تكبر وتتندم يا شاطر
هههههههههههههههههه



3)بيعملوا بروفه بروفة على الدباااااديب
خخخخخخخخ




[5)دى بأه مبتدئه ... شكلها ناويه تاكله من جد
ههههههههههههههه



6)أرفع راسك أنت اسطنهاوى .... غيرك بالأسهم وإنتي تبوسي
خخخخخخخخخخخ




7)هذا فاهم البوس غلط
هههههههههههههه



8)ها .... مين هيديني بوسة
هل من متبرع
هههههههههههههههه



9)ده كان يسمونه بالحاره ... البوّوّوّوّويس
لدرجة ان المصور ما أمداه يصوره إلا ونط عليه يبوسه






10)هذا من فئة ... لا للبوس
هههههههه




11)تلعب علي يا النصاب!!
هذي أكتشفت في الآونه الأخيرة ان الولد كان يبي يبوسها وهو قالها أبي اقولك سالفه في أذنك
نصااابين الأولاد ههههههههه



12)هذي بوسة مصلحة ... البنت قالتله أبوسك وتعطيني العصير اللي معك
إن كيدهن عظيم
لووووووووووووول




13)هذا أبوه قاعد يغششه .... يأشرله ... ياخي بوسها عشان اصوركم
والولد على نياته ما فهم إشارته ... يحسبها حركة تصوير عشان تطلع الصورة كوووووشخة




14)يا حلاوتها... مكسوفه



15)أمووووووووووووت أنا على التقيل دة يا نااااااااااااس



16)شكله ده كشر
ما عنده يمه ارحميني






18)يا حلوته ... طاير من الفرحة ... شكله اول وحده تبوسه
هههههههههههه




19)ما تصورشى ... مش عايزين نتفضح





20)لاحظ ... فيه أحد سرق الصندل وقت البوسه
هههههههههههههه





21)وهذي مني لكم يا أحلى أعضاء الماجيك







عايزكوا تظبطونى ردود احمد
رد مع اقتباس
 

أدوات الموضوع
انواع عرض الموضوع

تعليمات المشاركة
لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
لا تستطيع الرد على المواضيع
لا تستطيع إرفاق ملفات
لا تستطيع تعديل مشاركاتك

BB code is متاحة
كود [IMG] متاحة
كود HTML معطلة

الانتقال السريع

المواضيع المتشابهه
الموضوع كاتب الموضوع المنتدى مشاركات آخر مشاركة
ان شاء الله سوف اضع مجموعات كبيره من الصور المضحكه كل ما ادخل الى المنتدى وهذه اول مجموعه من الصور قصي خالد صباح اضحك من قلبك 5 08-05-2010 11:07 PM
WildBit Viewer 5.8 استعراض الصور تعديل وتحرير الصور اصلاح الصور ahmedbk90 منتدي البرامج العامه 0 07-30-2010 03:27 PM
سامبراس يقذف كرة التنس في وجه أجاسي عقب التراشق اللفظي admin الرياضه الاخرى 1 03-30-2010 08:13 AM
لعبة التنس الجميلة Virtua Tennis 2009 Silver منتدي العاب الكمبيوتر 0 08-29-2009 07:10 PM
الامريكية فينوس تفوز ببطولة اتحاد لاعبات التنس admin الرياضه الاخرى 2 04-16-2009 06:56 AM


الساعة الآن 02:39 AM


Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir