![]() |
|
#1
|
|||
|
|||
|
:-hالسلام عليكم يا أغلى أعضااااااااااااااااء:-h
:-bdجاتلي فكره حلوه أوي .. :-bd L-)ان اللى يوصل للعدد 10 يحكم على العضو اللى قبله بأي حكم يعوزه > ![]() :ar!مثلاً عدت سلمى عالعشره واللى قبليها كان هيمه فرج تحكم على هيمه مثلا انه يخليها هى الإمبراطوره .. مثلاً :-$ولازم ينفذ .. يا إما ميلعبش من الأول وميوريناش الرقم بتاعه ..:-$ *- فهمتونى يا جماعه ......؟*-![]() :-/إيــه رأيكم ..؟:-/ |
| الكلمات الدلالية (Tags) |
| أحكاااام |
| أدوات الموضوع | |
| انواع عرض الموضوع | |
|
|