![]() |
|
#1
|
|||
|
|||
|
مع كل مولود جديد تولد أم جديده
انتوا بتقولوا أكيد أكيد مبروك على ايه النهارده بجد مفاجأه مستعديين 10 9 8 7 6 5 4 3 2 1 احنا كلنا بنبارك النهارده لأول أم في منتدى الماجيك ومش عاوز أكبرك يا جاسيكا بس يا جماعه هيا لسه صغنونه بس بقت أم ولـــ بنوته زي العسل ( جيرمين ) ![]() Jaseka ولــ اللي مش عارف ان المشرفه salma بقى مشرفة منتدى الضحك والفرفشه تبقى في نفس الوقت عمة عروستنا النهارده الاميره@};- ( جيرمين ) دي طبعاً بعض الهدايا البسيطه للأموره ولمامتها الغاليه عندنا بعض الملابس ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ولسا الهدايا بس بيتجهزوا يلا يا ماجيكاويه مستنيين ايييييييييييييييه بقولوكوا أول أم في الماجيك ولي عوده مع الهدايا الخاصه باباي ![]() التعديل الأخير تم بواسطة admin ; 04-19-2009 الساعة 06:32 AM |
| الكلمات الدلالية (Tags) |
| لــــ, باركواااا, jaseka |
| أدوات الموضوع | |
| انواع عرض الموضوع | |
|
|
المواضيع المتشابهه
|
||||
| الموضوع | كاتب الموضوع | المنتدى | مشاركات | آخر مشاركة |
| عيد ميلاد Jaseka | admin | منتدى الترحيب والاهداءات | 4 | 05-23-2009 02:28 AM |