![]() |
|
#12
|
||||
|
||||
|
بجد والله مش عارفة اقولكم ايه
بنا يخليكوا يارب ونفضل دايما كدة كلنا اخوات واصحاب في المنتدى واتمنى ربنا يدومها علينا صداقة وتكبر اكتر بكتييييييييييييييييير وميرسي لكل من دخل وهنانى بس بجد انا اقل من كل اللى انتوا عملتوه ده كله عمرو /جولدن مان/ملاك الروح/طوق الياسمين/البرنس الوحدانى/الادمن/كارمن/رندا ستار/التهامى بجد ميرسي ليكوا كلكوا وربنا يخليكوا للماجيك ويفضل منتدى متألق بيكم واكيد طبعا شكر خاااااااااص جدااااااااااا ليك يا بلابل بجد والله دى احسن مفاجأة حصلتلى مكنتش متخيلة الالفية تحفة كدة واكيد طبعا الفيتك الجاية انا اللى هعملها وبقول اهو واحذر اى حد يعمل لبلابل الالفية الجاية بتاعته علشان ده دين عليا
__________________
![]() ![]() ![]()
|
| الكلمات الدلالية (Tags) |
| مانوللى, مبروك |
| أدوات الموضوع | |
| انواع عرض الموضوع | |
|
|
المواضيع المتشابهه
|
||||
| الموضوع | كاتب الموضوع | المنتدى | مشاركات | آخر مشاركة |
| الف مبروك للجميع | admin | منتدى الترحيب والاهداءات | 22 | 02-19-2010 05:48 AM |
| مبروك مبروك 1000 مبروك | admin | منتدى الترحيب والاهداءات | 9 | 01-02-2010 09:44 AM |
| ألف مبروك أسامه الألفيه السابعه(مبروك يا سيادة المدير) | karmen | منتدى الترحيب والاهداءات | 6 | 09-15-2009 09:13 AM |
| **كل سنه وانتى طيبه يا مانوللي** | karmen | منتدى الترحيب والاهداءات | 10 | 09-10-2009 04:15 PM |
| مانوللى نجحت(صدق أو لا تصدق) | karmen | منتدى الترحيب والاهداءات | 28 | 08-14-2009 11:19 PM |