منتديات كيو ون q8-one  

العودة   منتديات كيو ون q8-one > ۝ الاسره والمجتمع والتعليم ۝ > منتدى الترحيب والاهداءات

 
 
أدوات الموضوع انواع عرض الموضوع
  #12  
قديم 04-20-2009, 11:42 PM
الصورة الرمزية manolly
manolly manolly غير متواجد حالياً
مشرفه العاب الماجيك
 
تاريخ التسجيل: Feb 2009
الدولة: manolly world
المشاركات: 4,675
افتراضي

بجد والله مش عارفة اقولكم ايه

بنا يخليكوا يارب ونفضل دايما كدة كلنا اخوات واصحاب في المنتدى واتمنى ربنا يدومها علينا صداقة وتكبر اكتر بكتييييييييييييييييير

وميرسي لكل من دخل وهنانى بس بجد انا اقل من كل اللى انتوا عملتوه ده كله

عمرو /جولدن مان/ملاك الروح/طوق الياسمين/البرنس الوحدانى/الادمن/كارمن/رندا ستار/التهامى

بجد ميرسي ليكوا كلكوا وربنا يخليكوا للماجيك ويفضل منتدى متألق بيكم




واكيد طبعا شكر خاااااااااص جدااااااااااا ليك يا بلابل

بجد والله دى احسن مفاجأة حصلتلى

مكنتش متخيلة الالفية تحفة كدة
واكيد طبعا الفيتك الجاية انا اللى هعملها
وبقول اهو واحذر اى حد يعمل لبلابل الالفية الجاية بتاعته
علشان ده دين عليا
__________________


رد مع اقتباس
 

الكلمات الدلالية (Tags)
مانوللى, مبروك

أدوات الموضوع
انواع عرض الموضوع

تعليمات المشاركة
لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
لا تستطيع الرد على المواضيع
لا تستطيع إرفاق ملفات
لا تستطيع تعديل مشاركاتك

BB code is متاحة
كود [IMG] متاحة
كود HTML معطلة

الانتقال السريع

المواضيع المتشابهه
الموضوع كاتب الموضوع المنتدى مشاركات آخر مشاركة
الف مبروك للجميع admin منتدى الترحيب والاهداءات 22 02-19-2010 05:48 AM
مبروك مبروك 1000 مبروك admin منتدى الترحيب والاهداءات 9 01-02-2010 09:44 AM
ألف مبروك أسامه الألفيه السابعه(مبروك يا سيادة المدير) karmen منتدى الترحيب والاهداءات 6 09-15-2009 09:13 AM
**كل سنه وانتى طيبه يا مانوللي** karmen منتدى الترحيب والاهداءات 10 09-10-2009 04:15 PM
مانوللى نجحت(صدق أو لا تصدق) karmen منتدى الترحيب والاهداءات 28 08-14-2009 11:19 PM


الساعة الآن 03:14 AM


Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir