![]() |
|
#1
|
|||
|
|||
|
عايز تموت شهيد؟؟
ياتركب طيارة.. ياتركب عبارة عايز تموت م الجوع؟ ياتشترى شقه ياتشترى عربيه بالقسط عايز تموت م الحسره؟ ياتتفرج ع الفاترينات فى سيتى ستارز ياتروح زياره لمارينا عايز تموت م الغيظ؟؟ يا تتفرج على القنوات المحليه ... يا تتفرج على النشرة الجوية عايز تموت م الغيظ؟ ياتتفرج ع القنوات المحليه ياتتفرج ع النشره الجويه عايز تموت م الزهق ياتستنى الأشاره لما تفتح ياتستنى دورك فى الطابور فى التأمين الصحى عايز تموت م الهبل؟ يا تخش ع النت ياتسمع نجوم إف إم عايز تموت مخنوق ؟؟ ياتروح مصلحة حكومية.. يا تقرأ الجريدة اليومية عايز تموت مفروووس؟ ياتركب تاكسى ياتركب دش عايز تموت مرعوووووب؟ ياتستنى نتيجه الثانويه العامه ياتستنى نتيجه التحاليل عند الدكتور عايز تموت مشهور؟؟ ياتتجوز رقاصة.. ياتنصب على بنك عايز تموت مليونير؟؟ يا تعمل فيديو كليب.. يا تلعب كورة عايز تموت ورا الشمس؟ ياتشغل مخك ياتفتح بؤقك عايز تموت منكاد؟ ياترشح نفسك فى الأنتخابات ياتخش ف أتفاقيه الجات عايز تموت م الحزن؟؟ يا تفكر دايما ف أحوالك.. يا تشيلني من بالك عايز تموت م الضحك؟ ياتتجوز أتنين ياتشتغل مع المجانين عايز تموت ف حالك؟ أعمل نفسك دايما مش واخد بالك عايز تموت من الضرب؟؟ يامتقراش موضوعى.. ياترد على موضوعى رد ميعجبنيش تقبلوا تحياتى :-c
__________________
من النهارده مفيش توقيع
الفيلا بتاعتنا هى التوقيع [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] التعديل الأخير تم بواسطة Silver ; 01-08-2010 الساعة 12:33 PM |
| الكلمات الدلالية (Tags) |
| ايه؟؟؟؟؟, عاوز |
| أدوات الموضوع | |
| انواع عرض الموضوع | |
|
|
المواضيع المتشابهه
|
||||
| الموضوع | كاتب الموضوع | المنتدى | مشاركات | آخر مشاركة |
| عاوز تقول ايه للى فى بالك ؟؟؟ | طائر الحب الحزين | اللعـــب | 7 | 08-01-2010 08:22 PM |
| عاوز مين يرقص ف فرحك | amira abdo | اللعـــب | 49 | 02-05-2010 06:01 AM |
| عاوز تموت ؟؟؟؟؟؟ | amira abdo | سلة المحذوفات | 9 | 01-08-2010 12:38 PM |
| {{{{((((((((عاوز ابطل ... ما تبطلشي !! )))))))}}}} | كونان | عالم ادم | 4 | 05-06-2009 09:25 AM |
| لو سمحتم عاوز بنر ضروري | Dr.Galal | قسم طلبات التصميم | 1 | 12-04-2008 09:03 PM |