![]() |
|
#15
|
|||
|
|||
|
ع فكره مبقاش ف فرق مين الي يقول الاول البنت ولا الولد أنا بحبك بس بنسبالي لومتعلقه بيه جدا متأكده من اني بحبههعمل ايه حاجه علشان حبي ليه يمكن اقوله أنا شايفه ان مافيش مشكله :x:x:x موضوع مميز همسات
مشكوره
__________________
[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]
|
| الكلمات الدلالية (Tags) |
| ..... |
| أدوات الموضوع | |
| انواع عرض الموضوع | |
|
|
المواضيع المتشابهه
|
||||
| الموضوع | كاتب الموضوع | المنتدى | مشاركات | آخر مشاركة |
| [كلمات] وعلي رأيك | ملاك الروح | منتدي الفنون الادبيه | 4 | 01-16-2010 10:04 AM |
| المحشش والجنى(قوللى ايه رأيك) | karmen | اضحك من قلبك | 10 | 01-10-2010 02:19 AM |
| اى رأيك فى المرأة المتسلطة | بلابل المتمرد | عالم ادم | 5 | 08-20-2009 05:22 AM |
| رأيك فى الشات وبكل صراحه!!! | karmen | عالم ادم | 20 | 07-26-2009 01:22 PM |
| إن كنت محب للشعر فاعطنا رأيك | THE KING | منتدي الفنون الادبيه | 0 | 08-11-2008 06:44 PM |