![]() |
|
#2
|
||||
|
||||
|
أنا بحب المانجو
بس سؤال بس تحليل الشخصيه ده على أساس ايه؟ انا ممكن أختار التفاح لو مفيش وقت كبير انى اقعد واكل ممكن أختار البرتقال لو عطشان ممكن أختار الموز لو جعان قوى لانه بيدى سعر حرارى عالى ممكن أختار التوت بقى لو انا فاضى وعايز القرد ياخد باله وييجى ياكلنى انتى اخترتى ايه يا كارمن؟ |
| الكلمات الدلالية (Tags) |
| أكبر, شخصيتك, عاوز, فاكهه, هتاكل, وهتعرف, كده؟؟ |
| أدوات الموضوع | |
| انواع عرض الموضوع | |
|
|
المواضيع المتشابهه
|
||||
| الموضوع | كاتب الموضوع | المنتدى | مشاركات | آخر مشاركة |
| هل شخصيتك بالحقيقه نفس شخصيتك بالمنتدى..؟؟ | lost love | المنتدى العام | 6 | 03-23-2010 09:45 AM |
| فاكهه حرمها الله ولازلنا نأكل فيها ؟؟ | tafa | سلة المحذوفات | 4 | 12-06-2009 10:06 AM |
| شخصيتك | golden man | المنتدى العام | 11 | 11-20-2009 08:33 AM |
| فاكهه حرمها الله ولازلنا نأكل فيها ؟؟ | tafa | سلة المحذوفات | 2 | 06-23-2009 11:47 PM |
| تعال اختار ..... لتعرف شخصيتك ... تكملة لمواضيع اعرف شخصيتك الي في المنتدى | prince of alex | المنتدى العام | 6 | 05-03-2009 10:16 PM |