![]() |
|
#1
|
||||
|
||||
|
-->انافى بعادك ما بنمش طول الليل
**(بس بنام شويه العصر) -->ياريت فيه كلمه تعبر ع اللى انا حاسس به غير بحبك**(لانى فى الحقيقه مبحبكيش) -->اول مره اقول كلمه بحبك لواحده **(وتصدقنى ودا لانك هبله طبعا) -->انتى كنتى اجمل واحده فى الحفله امبارح**(بس ابقى اعملى عمليه تجميل فى ودانك ومناخيرك وبقك) -->حنتجوز طبعا يا حبيبتى بس ادينى فرصه 6 شهور **(وبعدها مش هتشوفى وشى) -->باحس دايما انى مسئول عنك**(فى الحاجات اللى متكلفش فلوس) -->بتبقى حلوة اوى وانتى بتبكى**(بس فاهم دموعك كويس ومش هتجوزك) -->انا مستاهلكيش**(وهتكتشفى بعدين الحقيقه دى بنفسك) -->ازاى كنت عايش من غيرك قبل كده **(اكيد احسن من دلوقتى وع العموم قربت ارجع اعيش من غيرك تانى) -->طول الليل بحلم بيكى**(اللهم احفظنا من الكوابيس) -->كلمه منك واقاطع كل الناس **(الا ميمى وسوسو وتوتو و .....) -->ماالقمر الا انعكاس لوجهك حبيبتي **(في الليالي المظلمة ) -->لما اشوفك يروح مني الكلام وانساه**(من الصدمة ) -->عنيكي احلى مافيكي**(لما تلبسي نظارة الشمس) -->شفايفك زي الفراولة**(بتاعت الصوبات ) -->تتجوزيني ياحبيبتي**(يارب تقول لا ) -->وحشتيني ووحشني كلامك **(اللي زي الحجارة) |
| الكلمات الدلالية (Tags) |
| حوار, وخطيبته |
| أدوات الموضوع | |
| انواع عرض الموضوع | |
|
|
المواضيع المتشابهه
|
||||
| الموضوع | كاتب الموضوع | المنتدى | مشاركات | آخر مشاركة |
| حوار مع السعادة | عمرو علام | المنتدى العام | 7 | 11-19-2009 11:41 AM |
| حوار | mahmodsalama | عالم ادم | 6 | 09-02-2009 12:20 PM |
| حوار شبابي | :::همسات الروح::: | سلة المحذوفات | 1 | 06-20-2009 02:47 AM |
| حوار مع ايدج | Captain_H | الرياضه الاخرى | 3 | 11-24-2008 12:29 AM |
| حوار مع نجم | هيمة فرج | صدى الملاعب العربيه والعالميه | 2 | 06-26-2008 12:35 PM |