![]() |
|
#1
|
||||
|
||||
|
بصو اللعبه دى تمثيل كل عضو يدى لعضو اللى بعده دور يمثلو وهكذا اوك يالا انا هبداء كالعاده
دور بياعه ورد ... يالاياللا يا بيه ياللا ياهانم خدوا الورد اللى بيجمع القلوب والنبى يا باشا اشترى ورد منى الورد للحبيبة قوليله ياهانم يشتريلك وردة واقعد اخنقهم بقى لحد ما يشتروا ههههههههه انا معرفش الكلام بالظبط مبعتش ورد قبل كدة ياللا اللى بعدى يعمل دور سواق تاكسي
__________________
![]() ![]() ![]()
|
| الكلمات الدلالية (Tags) |
| بينا, نمثل!!!!!!! |
| أدوات الموضوع | |
| انواع عرض الموضوع | |
|
|
المواضيع المتشابهه
|
||||
| الموضوع | كاتب الموضوع | المنتدى | مشاركات | آخر مشاركة |
| انا اجاوب وانت تسأل؟يلا بينا | manolly | اللعـــب | 139 | 03-22-2010 09:47 AM |
| يلا بينا نرسم | gogodone | الصـــور ومقاطع الفيديو | 8 | 02-20-2010 11:17 PM |
| برامج رائعه بصيغة jar يلا بينا نشوفها سوا | zezonasr | برامج الجوال | 8 | 09-28-2008 09:33 AM |
| تعالوا بينا نرحب بالمختار | GHOST | منتدى الترحيب والاهداءات | 8 | 09-18-2008 09:16 AM |