![]() |
|
#1
|
|||
|
|||
|
حبيببتى
يامن ادبت قلبى بنار غرامك يامن ملاءت حياتى جمالا بكلامك اليكى امديت قلبى اليكى كتبت كلماتى اليكى نظمت قصائدى اليكى وهبت حياتىتسالنى لماذا احبيتك؟؟ ومتى احبيبتك؟؟ وكيف تسال؟؟ احبيبتك لانى احبك وهل هناك سبب يفسر الحب!! احبيبتك لذاتك لكلماتك لعزوبة نفسك لصفاء مشاعرك وروحك احبك قبل مولدى فانت ماضى وحاضرى ومستقبلى يشتعل فى داخلى الشوق اليكى كل ثانية تمر فى حياتى اشتاق اليكى وانتى بقربى اشتاق لصوتك وانتى تكلمينى اشتاق لكلمات وهى امام عينى ملكت قلبى وعقلى ووجدانى حبيبتى اليكى جوابى اعذرنى فقد احبيبتك اكتر من نفسى وشكرا لحسن استمعاكم |
| الكلمات الدلالية (Tags) |
| حبيبتى |
| أدوات الموضوع | |
| انواع عرض الموضوع | |
|
|
المواضيع المتشابهه
|
||||
| الموضوع | كاتب الموضوع | المنتدى | مشاركات | آخر مشاركة |
| حبيبتى لا تحزنى | dodash | عالم حواء | 9 | 08-31-2010 10:21 AM |
| ابقي معي حبيبتي | beckham | منتدي الفنون الادبيه | 7 | 12-26-2009 01:37 AM |
| اهداء ....الى حبيبتى | بلابل | الابداعات الفنيه للاعضاء | 12 | 05-22-2009 10:10 PM |
| حبيبتى...............؟ | TORGO | اضحك من قلبك | 3 | 05-03-2009 01:25 AM |
| حبيبتي ! | THE KING | منتدي الفنون الادبيه | 2 | 02-27-2009 03:40 AM |