![]() |
|
#1
|
|||
|
|||
|
كنت بحلم بيك تملى
كنت دايما على بالى كنت لما تغيب عليا ماكنتيش اعرف اية جرالى العيون مابقيتش تعرف يوم تشوف غيرك ياغالى قلبى عمرة مايوم ها ينسى قلبى كان مخلوق عشانى كنت دايما بشوف عينك كنت دايما المس ايديك كنت دايما بحس بيك حتى وانت بعيد عنى شوقى ليك مشى بس كلمة شوقى ليك حب ومعانى شوقى ياخدنى معاك لدنيا فيها اعيش باقى زمانى كنت بحلم بيك تملى |
| الكلمات الدلالية (Tags) |
| تملى, تحمل |
| أدوات الموضوع | |
| انواع عرض الموضوع | |
|
|
المواضيع المتشابهه
|
||||
| الموضوع | كاتب الموضوع | المنتدى | مشاركات | آخر مشاركة |
| حد يقولى مطابخ حقيقية دى ولا نا بحلم | دبدوباية | ديكورات | 8 | 03-27-2010 07:05 AM |
| أشياء لا تحلم بها (إفهم المعنى الخفي) | karmen | المنتدى العام | 6 | 10-08-2009 12:30 PM |
| الحلقه العاشر مين الى سرق تملى غتيت | admin | اضحك من قلبك | 1 | 09-01-2009 03:33 AM |
| نافورة في روما تحمل سيارة | كونان | الصـــور ومقاطع الفيديو | 3 | 08-11-2008 10:29 PM |
| اشياء لا تحلم بها..... | EL_MJEK | المنتدى العام | 2 | 03-12-2008 03:05 AM |