منتديات كيو ون q8-one  

العودة   منتديات كيو ون q8-one > ۝ المنتـدى الــعـــام ۝ > المنتدى العام

 
 
أدوات الموضوع انواع عرض الموضوع
  #1  
قديم 09-24-2009, 05:24 AM
الصورة الرمزية manolly
manolly manolly غير متواجد حالياً
مشرفه العاب الماجيك
 
تاريخ التسجيل: Feb 2009
الدولة: manolly world
المشاركات: 4,675
افتراضي اسف!!!!!ليه هو انت دوست على رجلى من غير ما تقصد؟؟؟

 
اسف لية هو انت دوست على رجلى؟؟؟؟؟؟؟؟؟

كانت نازلة على السلم والدنيا كحل ف وشها

وهو قابلها على السلم وقالها :

انا اسف


ردت وقالتله : على ايه هو انت دوست على رجلى من غير ما تقصد ؟!!


انا بتكلم على مين بقي ؟



انا بحكى على منى زكى وكريم عبد العزيز

ف مشهد من فيلم اضحك الصورة تطلع حلوة


ايه بقي الموضوع ؟

ولا اي حاجه

القصة انهم كانوا بيحبوا بعض جدا وبعدين فجاة سابها وخطب واحدة تانية


ولما عرفت الخبر كانت مخنوقة وهتموت

لما شافها قالها : اسف

قالتله : على ايه انت دوست على رجلى من غير ما تقصد ؟!!





لما بتدوس على رجل واحد ف الشارع من غير ما تقصد

بيكون كافى ان احنا تقوله



اسف/ة

لكن لما تجرح حد بتحبه جرح كبير يا تري المفروض برضو

تقول نفس الكلمة ديه !!!



اسف/ة

وتقدر تقول بقى الاسف هيعمل ايه ؟

هيرجع الدنيا بمبى بعد ما بقيت كحلى مش عايز اقول سوده كمان ؟


ولا هينسينا الايام والذكريات وكل الحاجات ؟

كل واحد فينا كم مرة جرح او هان حد بيحبه

وبعدين رجع بكل سخافة وقاله اسف ؟


دا باعتبار ان الكلمة دى بتعوض الالم والليالى الحزينة

اللى الواحد ممكن يعيشها لو اتجرح من حد بيحبه ؟




كام مرة اتجرحت او جرحت حبيبك ؟

امك او ابوك او خطيبك او خطيبتك او جوزك

او مراتك او ابنك او بنتك او صاحبك او حتى اي شخص بجد ميستاهلش ده منك ؟؟

ورجعت وقلت



اسف !!


قدامنا 3 حلول

-1-

يااما نعزل نفسنا عن الناس لانحبهم ولا نخليهم يحبونا

علشان اما نرجع نجرحهم مش نوجعهم

-2-

يا اما نفكر مليون مره قبل ما نجرح

-3-

او ندور على تكفير للى عملناه غير الكلمة دى


ياتري اي حل اسهل؟!!!ولا في عند حد حل رابع؟!!

لان ما ينفعش نساوى الدوس على الرجل من غير قصد مع جرح


القلب ولا ايه
__________________


رد مع اقتباس
 

الكلمات الدلالية (Tags)
اسف!!!!!ليه, تقصد؟؟؟, جوست, رجلى

أدوات الموضوع
انواع عرض الموضوع

تعليمات المشاركة
لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
لا تستطيع الرد على المواضيع
لا تستطيع إرفاق ملفات
لا تستطيع تعديل مشاركاتك

BB code is متاحة
كود [IMG] متاحة
كود HTML معطلة

الانتقال السريع

المواضيع المتشابهه
الموضوع كاتب الموضوع المنتدى مشاركات آخر مشاركة
سيرفر جوست | اقوى لعبة اون لاين | نينجا | 24 ساعه | استف فرى | cps فرى RoyalD منتدي العاب اونلاين 0 03-13-2010 06:05 AM
سيرفر جوست | اقوى لعبة اون لاين | نينجا | 24 ساعه | استف فرى | cps فرى التركى المتمرد منتدي العاب اونلاين 0 03-03-2010 07:07 AM
عيد ميلاد جوست وسيلفر ياساتر استر يارب admin منتدى الترحيب والاهداءات 13 10-22-2009 07:46 AM
نشيده يادنيا لا تقسي.. admin منتدى الصوتيات والمرئيات الإسلامية 2 05-22-2009 04:17 AM
مبروك وصول جوست الالفيه الثانيه prince of alex سلة المحذوفات 8 05-09-2009 12:01 AM


الساعة الآن 10:43 PM


Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir