![]() |
|
#1
|
|||
|
|||
|
هاى إزيكم يا جماعه
جبتلكم النهارده صور لإختراعات يابانيه عجيبه وغريبه متلاقيهاش غير في اليابان وبس أسيبكم مع الصور ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ طبعا دي زبده على شكل صمغ متلاقيهاش غير في اليابان ![]() وده إختراع جميل اوى عشان البيبي يمشي وينضف في نفس الوقت اهو نستفيد منهم بردو بدل الخراب اللي بيعملوه ![]() ودي بقى وداعا للمياه في الشتاء لو المطره جدعه بقى تبقى تعرف تدخل ![]() نام براحتك ومتخافش من الوقعه مثبت جيد للرأس عشان الناس اللى بتسحب في النوم فى الاماكن العامه ههههههههههههههه ![]() عشان تآكل بسرعه وبدون توقف مش هتحتاج تنفخ في الأكل عشان يبرد ![]() وده بقى عشان الأطقال ميشبعوش ابدا من الأكل الصحي ![]() هل تفتقد الحنان؟ الحل موجود عند اليابانيين يعنى الواحد مش محتاج يتجوز خلاص ![]() تمللت من حمل المناديل..؟ علقها برأسك وإنسى الهم.!!
|
| الكلمات الدلالية (Tags) |
| معملهوش, اليابانيين!!, ثاني, سلام, عالإختراعات, فاضل |
| أدوات الموضوع | |
| انواع عرض الموضوع | |
|
|
المواضيع المتشابهه
|
||||
| الموضوع | كاتب الموضوع | المنتدى | مشاركات | آخر مشاركة |
| كان فاضل | beckham | منتدي الفنون الادبيه | 0 | 02-26-2010 12:46 PM |
| سر من اسرار اليابانيين | عضوانيتا | عالم حواء | 1 | 12-09-2009 04:10 AM |
| وجوه مصريه 100%100 (لدكتور فريد فاضل) | karmen | الصـــور ومقاطع الفيديو | 4 | 10-08-2009 12:07 PM |
| جنون اليابانيين | admin | الصـــور ومقاطع الفيديو | 10 | 10-14-2008 02:16 PM |
| مياه الشرب ملوثه ..... فاضل ايه تانى!!! | EL_MJEK | المنتدى العام | 2 | 03-11-2008 05:43 AM |