![]() |
|
#22
|
|||
|
|||
|
الله لو البنات حكموا العالم ونبي لتبقي عسل شوفتو النضافه شوفتوا النظام انا عاجبني جدا الدباديب واللاب توب والماوس شكلهم فظيع ونبي احنا البنانيت عسل مفيش زيينا وهتبقي الدنيا اخر نظام ونظافه بجد ياريت وهتشوفوا الدنا هتبقي عامله ازاي ميرسي ليكي كارمن يا عثل
|
| الكلمات الدلالية (Tags) |
| البنات, الدنيا, العالم, حكمة, هتبقى, وردى |
| أدوات الموضوع | |
| انواع عرض الموضوع | |
|
|
المواضيع المتشابهه
|
||||
| الموضوع | كاتب الموضوع | المنتدى | مشاركات | آخر مشاركة |
| دلع البنات البنات سيئة فية ولكل واحدة وقتا مأديا | admin | منتدي الفنون الادبيه | 2 | 07-28-2010 06:30 AM |
| لا نريد الكمال ولكن نريد قلوبا تصحو عند الخطأ | manolly | المنتدى العام | 8 | 03-07-2010 07:26 AM |
| تعالوا نشوف لو البنات حكموا العالم ايه اللى هايحصل | دبدوباية | سلة المحذوفات | 1 | 12-28-2009 06:33 AM |
| حكمة اليوم .. شاركنا بوضع حكمة اليوم | صاحب القلب الميت | سلة المحذوفات | 6 | 11-10-2009 07:17 AM |
| الله لو البنات حكمت العالم هتبقي عسل ونبي البنات دول عسل | amira abdo | سلة المحذوفات | 2 | 10-01-2009 09:10 AM |