![]() |
|
#2
|
|||
|
|||
|
الله علي خيبتك أنت
أشاعات في كل حته بطلها هو أنت متهدا يا تامر شويه فاكر متقولش لأ رصيف نمره خمسه ساعت مكونت في اللفة أو بعديها بشوية جاكسون بعد دياب بتقلد من غير أسباب وإزاي نجم الشباب تافه مالوش شخصية فرحان أوي بالجكتة ومطير الجرفتة ولابس كوتشي علي البدلة ودقنك غاليه عليا بيغني بشعر صدره لوشوفته هاروح أشده فلتح بقه وأسده لحسن يرجع عليا ههههههههههههههههههههه ايه كمية التهزئ دي بصراحه انا مبقبلش تامر وعمرو عادي يعنى بسمع اغانيه بس مش بحبه اوي يعني القضيه مش فارقه معايا بس بجد كلام جامد تسلم ايدك يا هيما |
| الكلمات الدلالية (Tags) |
| !!!!!!!!!!, الخير, الهضبه, اغانى, تريقه, جامده |
| أدوات الموضوع | |
| انواع عرض الموضوع | |
|
|
المواضيع المتشابهه
|
||||
| الموضوع | كاتب الموضوع | المنتدى | مشاركات | آخر مشاركة |
| اغاني الموسم الغريب | لما0220 | رنتك باسمـك | 0 | 10-09-2010 02:17 AM |
| اغاني غريبة وجميلة | لما0220 | رنتك باسمـك | 0 | 10-09-2010 01:45 AM |
| اغاني رايقة للشباب الزايطه | لما0220 | رنتك باسمـك | 0 | 10-05-2010 09:30 AM |
| (( حكم القاضي ))اغاني نجوى كرم | ahmed.dodo | منتدي الفنون الادبيه | 0 | 01-29-2010 10:37 AM |
| شاشتنا غير في شهر الخير | Silver | الخيمه الرمضانيه | 1 | 08-26-2009 07:42 PM |