![]() |
|
#1
|
|||
|
|||
|
كلنا بنسمع كلمه off line دي كتير بنسمعها على النت خصوصا لكن انا انهارده هتكلم عليها بشكل تاني خالص هنتكلم عليها على الشباب شبابنا دلوقتي بقا off line في كل حاجه عارفين يعني ايه off line يعني سلبي بقينا شباب سلبي كل حاجه بنعملها سلبيه off line يعني [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل][عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] في دراستنا off line بنذاكر عشان ننجح وبس وبعد الامتحان كله بيتبخر مش بنذاكر عشان معلومه وحاجه تفدنا دا ان ذاكرنا اساسا كله يقولك ياعم سيبك سيبك مذاكره ايه هبقى اظبط المراقب!!!!! تظبط المراقب طب وليه متذكرش زي البني ادمين ؟؟ وتبقالك حاجه في حياتك ليه باصص للنهارده وبس ليه مبتعملش حساب بكره ؟؟؟ ادي شبابنا off line في الدراسه [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل][عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] كمان شبابنا بقى off line في حياته الاجتماعيه كمان بقى انطوائي وسلبي كل همه نفسه وبس عنده شعار انا ثم انا ثم انا ثم انا عايش في أمئم لوحده مش عايز حد يخرجه منه حياته نت و سينما ومتش كوره في استاد طب فين يا جماعه فين المكتبه وفين المسجد؟؟ وفين الزيارات العائليه اللي بتقرب الاهل والناس من بعضها؟؟ فين يا شبابنا الحاجات دي من 24 ساعه اللي في يومكم؟؟ [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل][عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] بقا off line حتى في بر والديه فين طاعه زمان فين احترام وتوقير الوالدين زي زمان دلوقتي بدل دول بقا فيه اووووووف وشخط ونطر دا غير دار المسنين اللي بقت مليانه اهالي ليه بقينا كدا يا جماعه راح فين الاحترام دول اهلينا اللي ربنا وصانا عليهم في كتابه العزيز ليه بقينا نشوفهم بالصدفه في البيت طبعا بالصدفه مانت طول اليوم في اوضتك وقافل على نفسك لاما نايم لاما داخل على النت او بتسمع مزيكا في اوضتك ليه يا شباب غيرنا نفسنا كدا؟؟ يا خساره [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل][عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] شبابنا بقا off line حتى مع ربنا لا صلاه ولا دعاء بعدنا اووووي يا شباب عن ربنا تفتكر ربنا راضي عنك وانت بعيد كدا عنه؟؟ تفتكر ربنا هيفتكرك من عباده ويوفقك في حياتك؟؟ وانت بتفتكره كل شهرين مره ولا مرتين؟؟ هتقولي دا ربنا غفور رحيم !! هقولك غفور رحيم مع عباده الصادقين لكن تفتكر انك كدا من عباده الصادقين تفتكر انك اساسا من عباده انت يادوم موحد ليه وبس ليه بقنا كدا يا شباب؟؟ حتى اللي بنسمع انه بيصلي ومش بيسيب فرض تلاقيه يخلص الصلاه في اقل من دقيقه فوريره ياسلام على الايمان [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل][عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] ليه يا شباب بقينا off line في كل حاجه؟؟ طب هنفضل لغايه امته off line ؟؟ طب امتى هنبقا on line مره في حيانتا؟؟؟ [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل][عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] احنا محتاجين واقفه جامده مع نفسنا يا شباب هنعمل الوقفه دي امته؟؟؟ لما نلاقي نفسنا ضعنا خالص ولا ايه يالا يا شباب نعمل حاجه متقفش كدا وتربع ايدك اعمل حاجه ابدء مع نفسك غير نفسك مش بقولك تغير الكون ولا البشريه لاء غير نفسك انت وبس قرب من ربنا انت محتجله اوووووووووووي فضفضله هتستريح والله بتعاند نفسك ليه سيبك من الموضه والكلام الفاضي قرب لاسرتك لولدك ولولدتك محتجنلك بلاش تعاند نفسك يالا يا شباب نعمل حاجه بلاش نبقا off line خلينا مره في حياتنا نبئا on line يالا نمسح كلمه off line دي ملهاش مكان في حياتنا
يالا نعمل حاجه!!!!!!!!!!!! تحيـــاااتي |
| الكلمات الدلالية (Tags) |
| <, >, لايــــــــ, شبــ،ـــــاب, offline, ـــــــــن |
| أدوات الموضوع | |
| انواع عرض الموضوع | |
|
|
المواضيع المتشابهه
|
||||
| الموضوع | كاتب الموضوع | المنتدى | مشاركات | آخر مشاركة |
| برنامج تسريع الانترنت من خلال الاكسبلورر Offline Explorer Enterprise Edition 5.8.3158 Multilanguage | admin | منتدي البرامج العامه | 1 | 03-06-2010 05:42 AM |
| تحديثة النود بتاريخ اليوم بدون الإتصال بالنت ESET NOD32 Offline Update Package [January 05, 2010] | Silver | منتدي البرامج العامه | 1 | 01-05-2010 12:55 PM |