![]() |
|
#1
|
|||
|
|||
|
أغبى القوانين فى العالم ؟؟ !!
في الصين يمنع على الأغبياء .. دخول الجامعة !!؟ في أيرلندا ممنوع شرب الكحول .. أمام البقر !!؟ (عشان مايجرحوش مشاعرهم) وفي الدنمارك ممنوع غسل الخنازير يوم الأحد !!؟ وفي سويسرا ممنوع سحب السيفون بعد العاشره ليلاً!! V v v يعنى بالعربى ممنوع تريح بعد الساعة 10 استنى لحد بكرة بقى وفى سنغافوره ممنوع بيع او مضغ اللبان !! ؟ وفى فرنسا ايضا يمنع على اى خنزير ارتداء ملابس تشبه نابليون !! ؟ وفى استراليا ايضا يمنع التجول ليلا بملابس سوداء واحذيه مطاطيه وفى النمسا ايضا يمنع اكل الايس كريم امام البنوك !! ؟ وفى انجلترا ممنوع السير عاريا فى الشارع لمن يزيد عمره عن عشرة اعوام ونعم أما الإسرائيليين فيمنع لديهم السير لاكثر من 13 خطوه يوم السبت !! ؟ .. والمُشكله..أن الذي يتقيد بتلك القوانين.. شعب بأكمله.. وهذا يزيد..من قضية التخلف.. ((الحمد لله على نعمة الاسلام والعقل)) |
| الكلمات الدلالية (Tags) |
| أغبى, العالم!!!, القوانين |
|
|
المواضيع المتشابهه
|
||||
| الموضوع | كاتب الموضوع | المنتدى | مشاركات | آخر مشاركة |
| ~*¤®§(*§ القوانين العامه للمنتدى*)§®¤*~ˆ° | Elmjeck | سلة المحذوفات | 9 | 05-08-2010 02:33 AM |
| مظبي البصل <بالصووور> | لمحه حب | الماكولات والمشروبات | 3 | 03-01-2010 02:32 PM |
| من نظريات معبد شاولين... | الصقر الابيض | الرياضه الاخرى | 2 | 03-01-2010 09:07 AM |
| إتنين أغبى من بعض | karmen | اضحك من قلبك | 20 | 12-07-2009 05:00 AM |
| طب ممكن اعرف مين الي حط القوانين هنا | prince of alex | منتدي الشكاوى والاقتراحات | 4 | 06-04-2009 09:02 PM |