منتديات كيو ون q8-one  

العودة   منتديات كيو ون q8-one > ۝ الاسره والمجتمع والتعليم ۝ > منتدى الترحيب والاهداءات

 
 
أدوات الموضوع انواع عرض الموضوع
  #1  
قديم 01-03-2010, 09:56 AM
الصورة الرمزية admin
admin admin غير متواجد حالياً
TO BE OR NOT TO BE
 
تاريخ التسجيل: Feb 2008
الدولة: عايش على النت
المشاركات: 31,162
Rose اليوم يوم مش عادى وعلى الحيره انا مش ناوى



اليوم فعلا يوم غير عادى

والاعضاء على الالفيه ناويه
<:-P<:-P<:-P<:-P

فى الى ناوى على الالفيه الثانيه وفى الى على الاول ساعى



اليوم وبكل قخر
واول مره على مستوى الماجيك
وصول 2 من الاعضاء الى الالفيه معا
;;;;
يفتخر منتدى الماجيك

كل ماأستطيع أن أقول لكي أنتي إنسانه
نفخر بوجودها بيننا بكل صدق
أنتي أينما تحلي تثري المنتدى بجديدك وجمال طرحك
أتمنى أن تستمري في العطاء
أحب كثيراً كل ماتجودي به هنا


[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل][عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل][عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]

يشرفني ويسعدني أن أهنئك أختي
لوصل كل من
X_XX_XX_X
[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]الى الالفيه الثانيه
[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]الى الالفيه الاولى
X_XX_XX_XX_X


وبجد مش لقى شئ اعبر بيه ولا اقوله
b-(b-(b-(
بس هقدم ليهم تصميم بسيط

الف مبروك ليهم على الالفيه









يارب ينال اعجباكم
8-}8-}8-}

وبالمناسبه دى


هديه بسيطه لكل منهم


[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]


تم تعينها مشرفه الديكور فى الماجيك






[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]



مشرفه الاطفال (عالم عيال فى عيال)


والله تستهلو كل خير




__________________

التعديل الأخير تم بواسطة admin ; 01-03-2010 الساعة 10:08 AM
رد مع اقتباس
 

الكلمات الدلالية (Tags)
الحياره, اليوم, عادي, ناوي, وعلى


تعليمات المشاركة
لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
لا تستطيع الرد على المواضيع
لا تستطيع إرفاق ملفات
لا تستطيع تعديل مشاركاتك

BB code is متاحة
كود [IMG] متاحة
كود HTML معطلة

الانتقال السريع

المواضيع المتشابهه
الموضوع كاتب الموضوع المنتدى مشاركات آخر مشاركة
النهاردة يوم مش عادى دبدوباية منتدى الترحيب والاهداءات 13 03-02-2010 07:21 AM
كلمة باي حرام أم شيء عادي GHOST المنتدى العام 9 10-31-2009 10:37 PM
شيكابالا مكسر الدنيا ومولعها ومش ناوي يجيبها لبر karmen صدى الملاعب العربيه والعالميه 4 09-25-2009 11:08 AM
نسمع أغاني .. وكل شيء عادي !! prince of alex منتدى نور الإيمان 4 07-13-2009 12:12 PM
سقوط الكبير من الحسابات الإفريقية....عادي!! EzAt99 صدى الملاعب العربيه والعالميه 4 06-01-2009 04:42 AM


الساعة الآن 03:35 PM


Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir