![]() |
|
#1
|
|||
|
|||
|
خااااص لدبدوباية
السلام عليكم
الموضوع دا لدبدوباية أنا آسفة جداً إني معرفتش أرد على رسالتك ودا طبعا راجع لقوانين المنتدى (لازم 50 مشاركة علشان تقدري تبعتي رسالة ) دي مش مشكلتي دي مشكلة الأدمن : )) فضلت أفكر إزاي أرد عليكي ملقيتش غير الحل دا : ) تقبلي مني هذه ,, وأعتذرمازلت اتعلم :"> ![]() |
| الكلمات الدلالية (Tags) |
| لدبدوباية, خااااص |
|
|
المواضيع المتشابهه
|
||||
| الموضوع | كاتب الموضوع | المنتدى | مشاركات | آخر مشاركة |
| حمل دريم ويفر CS3 نسخة بورتابل Adobe Dreamweaver CS3 اهداء لدبدوباية | Silver | منتدي البرامج العامه | 1 | 01-21-2010 12:39 PM |
| تحميل الفوتشوب 7 Adobe Photoshop 7 me اهداء لدبدوباية | Silver | منتدي البرامج العامه | 1 | 01-21-2010 12:32 PM |