![]() |
|
#3
|
|||
|
|||
|
ميرسي يا ديزل
بس بلاش نتكلم عنهم كتير احسن يجيلنا يوم ونبقى زيهم ربنا يستر ميرسي على ردك
__________________
(*)المفكره :-"الماجيكاويه(*) ليلجأ العاصي إلى حرم الإنابة ...
وليطرق بالأسحار باب الإجابة ... ما صدق صادق و رد ... ولا أتى الباب[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] مخلصا و صد |
| الكلمات الدلالية (Tags) |
| ............ |
|
|