![]() |
|
#11
|
|||
|
|||
|
انا هقول بحبك لوحده كانت غاليه جدا عليا بس في يوم من الايام رحلت الى رحمت الله
وانا دايما بفتكرها بكل خير وبدعيلها دائما . وبحب كل اعضاء الماجيك من كبيركم لصغيركم. وشكرا على هذه الفكره.
__________________
غـــــامـــــض و ظـــــلامـــــي جـــــامـــــد
|
| الكلمات الدلالية (Tags) |
| تبحث, تعالى |
|
|
المواضيع المتشابهه
|
||||
| الموضوع | كاتب الموضوع | المنتدى | مشاركات | آخر مشاركة |
| يا مــن تبحث عن إنسان يفهمك | amira abdo | المنتدى العام | 2 | 02-28-2010 02:37 AM |
| لو بتحب مصر بجد , ادخل وادعي وشجع منتخب مصر | لمحه حب | صدى الملاعب العربيه والعالميه | 13 | 11-18-2009 03:33 AM |
| بتحب ولا مجروح | لؤلؤة البحر | عالم ادم | 4 | 09-27-2009 11:32 AM |
| انا عارف انك مش بتحب الاوتوبيس...لكن؟؟ | night_fox | الصـــور ومقاطع الفيديو | 7 | 07-10-2009 10:09 AM |
| بتحب فى البنت اييييييييييييييييييه | البرنس الوحدانى | عالم ادم | 7 | 05-06-2009 11:44 PM |