منتديات كيو ون q8-one  

العودة   منتديات كيو ون q8-one > ۝ المنتدى الرياضى ۝ > صدى الملاعب العربيه والعالميه

 
 
أدوات الموضوع انواع عرض الموضوع
  #1  
قديم 08-10-2008, 07:22 AM
هيمة فرج هيمة فرج غير متواجد حالياً
 
تاريخ التسجيل: Feb 2008
المشاركات: 4,186
هام (الماجيك) انا عندى حاجة جامد على الاهلى

يوم ما الاهلى خسر من النجم الساحلى 3

يوم ما الاهلى خسر من الاهلال السوادنى3


افتكرت اعلان النجمة والهلال


بتاع دوادا صح

بتاع المشات

انا هسمى نادى الهلال والنجمة

واللى موافق على هذا الاسم يكتب ويقول راى يمكن نغير الاسم ويبق محصلش الهلال والنجمة اصل

المشكلة ان بعد هزيمتي الهلال والنجم أصبح لدى الأهلاوية عقدة من الكواكب وأصبحوا يخافون من المشي في الشوارع ليلا

الشياطين الحمر بيخافوا من الكواكب والاهلويه بيمشوا بالليل مغمضين عيونهم لييييييييييه ؟ علشان لا بيحبوا يشوفوا نحمه ولا هلال هههههههههههههه

تيتوس
رد مع اقتباس
 

الكلمات الدلالية (Tags)
الاهلى, الماجيك


تعليمات المشاركة
لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
لا تستطيع الرد على المواضيع
لا تستطيع إرفاق ملفات
لا تستطيع تعديل مشاركاتك

BB code is متاحة
كود [IMG] متاحة
كود HTML معطلة

الانتقال السريع

المواضيع المتشابهه
الموضوع كاتب الموضوع المنتدى مشاركات آخر مشاركة
صور للجمال حمزه وهو فى تدريب الاهلى وبقميص الاهلى admin صدى الملاعب العربيه والعالميه 0 06-20-2010 09:54 PM
عندي مشكله حد يحلهالي بقى karmen منتدي الشكاوى والاقتراحات 6 01-30-2010 07:14 AM
انا عندي اقتراح احمدينيو منتدي الشكاوى والاقتراحات 1 12-03-2009 11:12 PM
عندى طلب (ممكن)؟؟؟ karmen اضحك من قلبك 36 08-11-2009 03:09 AM
موال .... من عندى sha3lan الابداعات الفنيه للاعضاء 4 07-14-2009 07:12 AM


الساعة الآن 08:37 PM


Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir