منتديات كيو ون q8-one  

العودة   منتديات كيو ون q8-one > ۝ المنتـدى الــعـــام ۝ > اضحك من قلبك

 
 
أدوات الموضوع انواع عرض الموضوع
  #1  
قديم 06-30-2010, 09:31 AM
الصورة الرمزية admin
admin admin غير متواجد حالياً
TO BE OR NOT TO BE
 
تاريخ التسجيل: Feb 2008
الدولة: عايش على النت
المشاركات: 31,162
افتراضي لو حد عايز يدلع حبيبته كلمات دلع اهى وادعولى بقى ههههه

لو حد عايز يدلع حبيبته كلمات دلع اهى وادعولى بقى ههههه
حسب الوظائف
"
الضابط : ياراتبي كـلـه
التاجر: يا اغلى بضاعه
الموسيقي: يا احلى نغمه
...الطبيب: يادواء القلوب
الصيدلي: يا بلسم الفؤاد
رجل العقار: ياازين استثمار
العسكري: يا سندي ودعمي
الصائغ: يا عقد ثمين
بائع المكسرات: يالوزه
الفلكي: يانجمتي
المحامي: يا سجن قلبي
الشاعر: يا قصيدتي
الموظف : يا تعبي كله
البقال: يا عسل
الخباز: يا ناري
بائع العطور: يا دهن العود
__________________
رد مع اقتباس
 


تعليمات المشاركة
لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
لا تستطيع الرد على المواضيع
لا تستطيع إرفاق ملفات
لا تستطيع تعديل مشاركاتك

BB code is متاحة
كود [IMG] متاحة
كود HTML معطلة

الانتقال السريع

المواضيع المتشابهه
الموضوع كاتب الموضوع المنتدى مشاركات آخر مشاركة
PicPick 2.2.5 برنامج يجمع كل برامج تحرير الصور بأداة صغيرة ومميزة ahmedbk90 منتدي البرامج العامه 1 04-02-2010 05:12 AM
تعالوا نشوف لما واحد يكره حبيبته يقولها اية؟ admin اضحك من قلبك 12 01-27-2010 05:34 AM
توفت حبيبته فارتدى ملابسها فى الجنازة صاحب القلب الميت الصـــور ومقاطع الفيديو 6 12-04-2009 12:07 AM
لو عايز تسمع إسمع لو مش عايز متسمعشي!! karmen المنتدى العام 8 09-12-2009 01:04 PM
مجموعة صور كوميدية جدا جدا جدا ههههه A1-Web الصـــور ومقاطع الفيديو 8 06-20-2009 09:34 PM


الساعة الآن 03:05 PM


Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir